Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Świadczenie usługi wsparcia dla Systemu Finansowo-Kadrowego i świadczenie usług asysty na okres 12 miesięcy wraz z udzieleniem w tym okresie licencji/sublicencji
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:BAG.261.16.2025.IP
- Data rozpoczęcia: 16.06.2025
- Wartość szacunkowa zamówienia:poniżej 143.000,00 euro
- Jednostka publikująca:Skarb Państwa - Główny Inspektorat Farmaceutyczny
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.15MB Specyfikacja Warunków Zamówienia
Specyfikacja_Warunków_Zamówienia.pdf 0.58MB Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik_Nr_3_–_Oświadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_postępowania.docx 0.02MB Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik_Nr_4_–_Oświadczenie_o_spełnianiu_warunków_udziału_w_postępowaniu.docx 0.02MB Załącznik Nr 5 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik_Nr_5_–_Oświadczenie_o_przynależności_lub_braku_przynależności_do_grupy_kapitałowej.docx 0.02MB Załącznik Nr 6 – Formularz Ofertowy
Załącznik_Nr_6_–_Formularz_Ofertowy.docx 0.03MB Załącznik Nr 7a – Wykaz usług
Załącznik_Nr_7a_–_Wykaz_usług.docx 0.02MB Załącznik Nr 7b – Wykaz osób
Załącznik_Nr_7b_–_Wykaz_osób.docx 0.02MB Załącznik Nr 8 – Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
Załącznik_Nr_8_–_Zobowiązanie_do_oddania_Wykonawcy_do_dyspozycji_niezbędnych_zasobów.docx 0.02MB Załącznik Nr 9 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1
Załącznik_Nr_9_–_Oświadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_na_podstawie_art_7_ust_1.docx 0.02MB Załącznik nr 10 – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Załącznik_nr_10_–_Oświadczenie_Wykonawców_wspólnie_ubiegających_się_o_zamówienie.docx 0.02MB Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf 0.04MB Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_nr_2.pdf 0.04MB Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert 2
Informacja_o_przedłużeniu_terminu_składania_ofert_2.pdf 0.16MB Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi_na_pytania.pdf 0.24MB Załącznik nr 1 do pisma - RMUA - wzór 1 - zgodny z Rozporządzeniem
Załącznik_nr_1_do_pisma_-_RMUA_-_wzór_1_-_zgodny_z_Rozporządzeniem.pdf 1.98MB Załącznik nr 2 do pisma - RMUA - wzór 2 - własny
Załącznik_nr_2_do_pisma_-_RMUA_-_wzór_2_-_własny.pdf 0.11MB Załącznik nr 3 do pisma - plik import
Załącznik_nr_3_do_pisma_-_plik_import.txt 0.01MB Załącznik nr 4 do pisma - Opis formatu pliku import
Załącznik_nr_4_do_pisma_-_Opis_formatu_pliku_import.docx 0.01MB Załącznik nr 5 do pisma – zmieniony Załącznik nr 6 do SWZ - Formularz Ofertowy
Załącznik_nr_5_do_pisma_–_zmieniony_Załącznik_nr_6_do_SWZ_-_Formularz_Ofertowy.docx 0.03MB Załącznik nr 6 do pisma – Protokół postępowania na dzień 25.06.2025 r.
Załącznik_nr_6_do_pisma_–_Protokół_postępowania_na_dzień_25062025_r.pdf 0.34MB Odpowiedź na pytanie nr 2
Odpowiedź_na_pytanie_nr_2.pdf 0.16MB Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
Informacja_o_kwocie_przeznaczonej_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf 0.15MB Informacja z otwarcia ofert
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 0.15MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 0.18MB