W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Świadczenie usługi wsparcia dla Systemu Finansowo-Kadrowego i świadczenie usług asysty na okres 12 miesięcy wraz z udzieleniem w tym okresie licencji/sublicencji

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:BAG.261.16.2025.IP
  • Data rozpoczęcia: 16.06.2025
  • Wartość szacunkowa zamówienia:poniżej 143.000,00 euro
  • Jednostka publikująca:Skarb Państwa - Główny Inspektorat Farmaceutyczny
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.15MB
Specyfikacja Warunków Zamówienia
Specyfikacja​_Warunków​_Zamówienia.pdf 0.58MB
Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik​_Nr​_3​_–​_Oświadczenie​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia​_z​_postępowania.docx 0.02MB
Załącznik Nr 4 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik​_Nr​_4​_–​_Oświadczenie​_o​_spełnianiu​_warunków​_udziału​_w​_postępowaniu.docx 0.02MB
Załącznik Nr 5 – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik​_Nr​_5​_–​_Oświadczenie​_o​_przynależności​_lub​_braku​_przynależności​_do​_grupy​_kapitałowej.docx 0.02MB
Załącznik Nr 6 – Formularz Ofertowy
Załącznik​_Nr​_6​_–​_Formularz​_Ofertowy.docx 0.03MB
Załącznik Nr 7a – Wykaz usług
Załącznik​_Nr​_7a​_–​_Wykaz​_usług.docx 0.02MB
Załącznik Nr 7b – Wykaz osób
Załącznik​_Nr​_7b​_–​_Wykaz​_osób.docx 0.02MB
Załącznik Nr 8 – Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów
Załącznik​_Nr​_8​_–​_Zobowiązanie​_do​_oddania​_Wykonawcy​_do​_dyspozycji​_niezbędnych​_zasobów.docx 0.02MB
Załącznik Nr 9 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1
Załącznik​_Nr​_9​_–​_Oświadczenie​_o​_niepodleganiu​_wykluczeniu​_na​_podstawie​_art​_7​_ust​_1.docx 0.02MB
Załącznik nr 10 – Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Załącznik​_nr​_10​_–​_Oświadczenie​_Wykonawców​_wspólnie​_ubiegających​_się​_o​_zamówienie.docx 0.02MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.04MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2
Ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia​_nr​_2.pdf 0.04MB
Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert 2
Informacja​_o​_przedłużeniu​_terminu​_składania​_ofert​_2.pdf 0.16MB
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi​_na​_pytania.pdf 0.24MB
Załącznik nr 1 do pisma - RMUA - wzór 1 - zgodny z Rozporządzeniem
Załącznik​_nr​_1​_do​_pisma​_-​_RMUA​_-​_wzór​_1​_-​_zgodny​_z​_Rozporządzeniem.pdf 1.98MB
Załącznik nr 2 do pisma - RMUA - wzór 2 - własny
Załącznik​_nr​_2​_do​_pisma​_-​_RMUA​_-​_wzór​_2​_-​_własny.pdf 0.11MB
Załącznik nr 3 do pisma - plik import
Załącznik​_nr​_3​_do​_pisma​_-​_plik​_import.txt 0.01MB
Załącznik nr 4 do pisma - Opis formatu pliku import
Załącznik​_nr​_4​_do​_pisma​_-​_Opis​_formatu​_pliku​_import.docx 0.01MB
Załącznik nr 5 do pisma – zmieniony Załącznik nr 6 do SWZ - Formularz Ofertowy
Załącznik​_nr​_5​_do​_pisma​_–​_zmieniony​_Załącznik​_nr​_6​_do​_SWZ​_-​_Formularz​_Ofertowy.docx 0.03MB
Załącznik nr 6 do pisma – Protokół postępowania na dzień 25.06.2025 r.
Załącznik​_nr​_6​_do​_pisma​_–​_Protokół​_postępowania​_na​_dzień​_25062025​_r.pdf 0.34MB
Odpowiedź na pytanie nr 2
Odpowiedź​_na​_pytanie​_nr​_2.pdf 0.16MB
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
Informacja​_o​_kwocie​_przeznaczonej​_na​_sfinansowanie​_zamówienia.pdf 0.15MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.15MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.18MB
{"register":{"columns":[]}}