W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Departament Relacji z Klientami

Dane kierownictwa: 

Dyrektor: Sylwia Zdebiak

Dane kontaktowe:

tel.: +48 (22) 694 42 23

e-mail: sekretariat.drk@mf.gov.pl

Zadania:

Departament Relacji z Klientami odpowiada za:

  1. kreowanie strategii obsługi multikanałowej klientów Krajowej Administracji Skarbowej – osób fizycznych oraz mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw,
  2. budowę i rozwój usług cyfrowych KAS w tym e-Urząd Skarbowy i serwis podatki.gov.pl,
  3. nadzór nad procesami obsługi bezpośredniej w KAS,
  4. budowanie strategii doświadczeń klientów KAS,
  5. nadzór nad procesami obsługi bezpośredniej w KAS,
  6. zarządzanie jakością obsługi bezpośredniej - projektowanie, wdrożenie i modyfikację standardów obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu KAS,
  7. mapowanie i kształtowanie procesów biznesowych w zakresie obsługi klientów indywidualnych i przedsiębiorców,
  8. realizowanie Programu Klient w Centrum Uwagi KAS,
  9. realizowanie zadań związanych z serwisem pomocy technicznej systemów i aplikacji przeznaczonych do obsługi klienta w KAS,
  10. dostarczanie informacji zarządczej w zakresie obsługi klientów w KAS.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.05.2022 14:04 Aleksandra Rusołowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aleksandra Rusołowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Departament Relacji z Klientami 3.0 03.10.2023 14:54 Magdalena Zych
Departament Relacji z Klientami 2.0 02.10.2023 09:22 Radosław Sobczak
Departament Relacji z Klientami 1.0 16.05.2022 14:04 Aleksandra Rusołowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}