Internetowe Konto Klienta
W systemie e-TOLL masz dostęp do wszystkich danych, dokumentów i usług po zalogowaniu do Internetowego Konta Klienta (IKK) na stronie etoll.gov.pl.
Internetowe Konto Klienta w e-TOLL pozwala:
- na pełną rejestrację w e-TOLL, bez konieczności zawierania umowy,
- zarządzać użytkownikami w tym m.in. nadawać dostępy pełnomocnikom i pracownikom o różnych profilach, np.: administrator, księgowy, kierowca,
- realizować płatności i doładowania konta, w tym m.in.:
- płatności online, szybkie przelewy, BLIK,
- płatności kartą płatniczą/flotową,
- obliczać koszt przejazdu oraz minimalną wysokość zabezpieczenia,
- zdefiniować stałe, automatyczne doładowania konta o wybranych parametrach,
- zarządzać powiadomieniami,
- zarządzać pojazdami i przypisywać je do wskazanego konta rozliczeniowego,
- zarządzać zarejestrowanymi urządzeniami geolokalizacyjnymi w trybie online, w tym m.in. przenosić je między pojazdami, bez konieczności wizyty w Miejscu Obsługi Klienta,
- skontaktować się z operatorem systemu e-TOLL lub składać reklamacje z użyciem dedykowanych formularzy.