W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Miejsca Obsługi Klienta

Przejdź do systemu e-TOLL

System e-TOLL pozwala na realizację pełnego zakresu usług w Miejscach Obsługi Klienta (MOK)

Wykaz Miejsc Obsługi Klienta i więcej szczegółów znajdziesz na stronie etoll.gov.pl.

UWAGA!
Wymienione poniżej usługi możesz zrealizować samodzielnie bez konieczności wizyty w MOK. Wystarczy, zalogować się do swojego Internetowego Konta Klienta, by online zrealizować niezbędną usługę.
Konto w e-TOLL doładujesz również z poziomu aplikacji mobilnej e-TOLL PL.

Zakres usług, które można wykonać samodzielnie online, jak i w Miejscach Obsługi Klienta dotyczy konta przedpłaconego i konta z odroczoną płatnością:

  • rejestracja w systemie e-TOLL,
  • sprawdzenie konta rozliczeniowego,
  • doładowanie konta,
  • otrzymanie listy dokonanych transakcji,
  • edycja rejestrowanych danych (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.),
  • dodanie pojazdów do konta rozliczeniowego,
  • usunięcie pojazdów z konta rozliczeniowego,
  • zamykanie konta rozliczeniowego,
  • nabycie urządzenia pokładowego.

W systemie e-TOLL masz możliwość przypisania do pojazdu:

  • bezpłatnej aplikacji e-TOLL PL,
  • ZSL (Zewnętrznego Systemu Lokalizacyjnego),
  • OBU (On-board-Unit).

Ponadto w Miejscu Obsługi Klienta możesz:

  • opłacić notę obciążeniową (dotyczy tylko konta z odroczoną płatnością),
  • opłacić kartą lub szybką płatnością zabezpieczenie pieniężne dla konta z odroczoną płatnością,
  • otrzymać zwrot środków po zamknięciu konta rozliczeniowego,

a także

  • zgłosić ogólny lub techniczny problem,
  • złożyć reklamację finansową w formie pisemnej.
{"register":{"columns":[]}}