W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostępność

Koordynator do spraw dostępności

Anna Grzechnik-Wołosiuk

e-mail: Anna.Grzechnik-Wolosiuk@kprm.gov.pl

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez KPRM;
  2. przygotowanie planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. monitorowanie działalności KPRM w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Z koordynatorem można kontaktować się w tych sprawach.

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wprowadza obowiązek sporządzenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez te podmioty publiczne, które wyznaczyły koordynatora do spraw dostępności.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, realizując obowiązek ujęty w art. 14 ust. 2 pkt 2 ustawy, przygotowała plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Dokument zawiera działania planowane w latach 2021 – 2022, które usprawnią realizację zadań w zakresie dostępności.

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_dzialania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewniania​_dostepnosc​_osobom​_ze​_szczegolnymi​_potrzebami.pdf 0.45MB

Raport o stanie zapewniania dostępności Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - infromacja opisowa
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępnosci​_Kancelarii​_Prezesa​_Rady​_Ministrow.pdf 0.46MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - cz. 16 i 23
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_cz​_16​_i​_23​_wersja​_dostępna.pdf 0.07MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - cz. 27
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_cz​_27​_wersja​_dostępna.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.12.2020 09:46 Beata Żmijewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koordynator do spraw dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostępność 5.0 30.03.2021 11:49 Beata Żmijewska
Dostępność 4.0 23.03.2021 09:33 Adam Nowakowski
Dostępność 3.0 22.03.2021 09:34 Adam Nowakowski
Dostępność 2.0 22.03.2021 09:22 Adam Nowakowski
Koordynator do spraw dostępności 1.0 21.12.2020 09:46 Beata Żmijewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP