W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Forum HR-owców pt. „Cyfrowy opis stanowiska pracy”

03.12.2025

Zapraszamy na spotkanie Forum HR-owców pt. „Cyfrowy opis stanowiska pracy”, które odbędzie się 16 grudnia 2025 r. Podczas spotkania zaprezentujemy Państwu nowy formularz cyfrowego opisu stanowiska pracy w MS Excel, który upraszcza i przyspiesza sporządzanie opisów stanowisk pracy.

Ilustracja artykułu - 13. Forum HR-owców - Webinar pt. „Cyfrowy opis stanowiska pracy”

13. Forum HR-owców: „Cyfrowy opis stanowiska pracy”

Data: 16 grudnia 2025 r. (wtorek)
Godzina: 10:00–12:00
Forma: online


Obowiązek sporządzania opisów stanowisk pracy i ich wartościowanie wynikają z art. 84 ustawy o służbie cywilnej. Oba procesy są szczegółowo opisane w zarządzeniu w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej. Pomimo tego, opracowanie opisu stanowiska, jak i proces wartościowania, mogą stanowić spore wyzwanie. Dodatkowo, opis stanowiska jest dokumentem niezbędnym w procesie naboru (ogłoszenie o naborze przygotowujemy na podstawie opisu stanowiska pracy.

Aby uprościć procesy kadrowe, w których wykorzystujemy opis, przygotowaliśmy cyfrowy formularz stanowisk pracy, który:

  • upraszcza i przyspiesza sporządzenie opisu,
  • pomaga w procesie wartościowania,
  • przyczynia się do sprawniejszego przeprowadzenia naboru.

Dzięki nowemu formularzowi opisu stanowiska pracy:

  • osoba, która go sporządza większość odpowiedzi wybiera z listy,
  • osoba, która go weryfikuje potrzebuje na to mniej czasu (opis jest krótszy i bardziej zwięzły),
  • zespół wartościujący otrzymuje podpowiedź - wstępnie wyliczony wynik wartościowania, który musi zweryfikować i zatwierdzić,
  • rekruter może przygotować precyzyjne ogłoszenie o naborze, zgodne z oczekiwaniami i potrzebami na danym stanowisku.
     

W pierwszej części spotkania zaprezentujemy formularz opisu stanowiska pracy. Potem będzie czas na pytania i odpowiedzi. 

Spotkanie poprowadzą:

  • Pani Joanna Borkowska – radca w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Dyrektora Generalnego Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
  • Pan Jacek Pawłowski – radca w Departamencie Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Spotkanie jest skierowane do osób pracujących w urzędach, w których funkcjonuje służba cywilna.

Link do spotkania: https://events.teams.microsoft.com/event/0754fffc-00c0-4d66-b09e-ad620453de51@38185239-8ad1-4fc2-ac0c-d11c722164b9 

Do zobaczenia online!
 

{"register":{"columns":[]}}