W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Innowacyjne praktyki w administracji publicznej - V edycja konkursu

11.08.2025

Forum Zarządzania Publicznego zaprasza na V edycję konkursu „Innowacyjne praktyki w administracji publicznej”. To doskonały moment, aby pochwalili się Państwo ciekawymi rozwiązaniami i inicjatywami ze swoich instytucji i tym samym inspirowali innych do zmian w administracji.

Kilka osób wspólnie pracuje przy stole. Na stole leżą laptopy, notatniki, kubki z kawą

Cel konkursu

Konkurs promuje innowacyjne praktyki wdrożone od 1 stycznia 2023 r. do 30 czerwca 2025 r. w instytucjach administracji publicznej. Upowszechnia praktyki, które pomagają sprawniej funkcjonować urzędom, szczególnie w obszarze ESG ( ang. environmental, social responsibility, corporate governance).

Uczestnicy

FZP zaprasza do udziału zespoły z instytucji administracji rządowej, samorządowej i państwowej, które chcą podzielić się swoimi osiągnięciami. Kapituła Konkursu wyłoni  finalistów, którzy zaprezentują swoje praktyki podczas konferencji 4 grudnia.

Jakie praktyki zgłaszać

Zachęcamy, aby zgłaszać rozwiązania, które:

  • zwiększają skuteczność i efektywność działania instytucji,
  • przynoszą wymierne korzyści obywatelom i pracownikom,
  • są trwałe i możliwe do zastosowania w innych jednostkach administracji.

Jak wziąć udział

Zidentyfikujcie i opiszcie dobrą praktykę stosowaną w Waszej instytucji.

Wypełnijcie formularz zgłoszeniowy i prześlijcie go do 10 października na adres: fzp@ksap.gov.pl

 

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie Konkursu.

{"register":{"columns":[]}}