Innowacyjne praktyki w administracji publicznej - V edycja konkursu
11.08.2025
Forum Zarządzania Publicznego zaprasza na V edycję konkursu „Innowacyjne praktyki w administracji publicznej”. To doskonały moment, aby pochwalili się Państwo ciekawymi rozwiązaniami i inicjatywami ze swoich instytucji i tym samym inspirowali innych do zmian w administracji.
Cel konkursu
Konkurs promuje innowacyjne praktyki wdrożone od 1 stycznia 2023 r. do 30 czerwca 2025 r. w instytucjach administracji publicznej. Upowszechnia praktyki, które pomagają sprawniej funkcjonować urzędom, szczególnie w obszarze ESG ( ang. environmental, social responsibility, corporate governance).
Uczestnicy
FZP zaprasza do udziału zespoły z instytucji administracji rządowej, samorządowej i państwowej, które chcą podzielić się swoimi osiągnięciami. Kapituła Konkursu wyłoni finalistów, którzy zaprezentują swoje praktyki podczas konferencji 4 grudnia.
Jakie praktyki zgłaszać
Zachęcamy, aby zgłaszać rozwiązania, które:
- zwiększają skuteczność i efektywność działania instytucji,
- przynoszą wymierne korzyści obywatelom i pracownikom,
- są trwałe i możliwe do zastosowania w innych jednostkach administracji.
Jak wziąć udział
Zidentyfikujcie i opiszcie dobrą praktykę stosowaną w Waszej instytucji.
Wypełnijcie formularz zgłoszeniowy i prześlijcie go do 10 października na adres: fzp@ksap.gov.pl
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie Konkursu.