W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
{"sourceType":"FILE","data":"Lp.;Kategoria szkoleń;Zakres tematyczny szkoleń prowadzonych przez trenera;Nazwa urzędu zatrudniajacego trenera\r\n1;Informatyczne;Funkcjonalność e-urzędu;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Urząd Skarbowy w Myślenicach\r\n2;Prawo i administracja;Kodeks Karny Skarbowy;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Urząd Skarbowy w Myślenicach\r\n3;Interpersonalne;Obsługa Klienta;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Urząd Skarbowy w Myślenicach\r\n4;Prawo i administracja;Postępowania Mandatowe;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Urząd Skarbowy w Myślenicach\r\n5;Ekonomia i finanse;Podatki;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Urząd Skarbowy w Myślenicach\r\n6;Zarządzanie;System EMAS;Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska\r\n7;Interpersonalne;Grywalizacja;Komenda Miejska Policji w Radomiu\r\n8;Zarządzanie;Zarządzanie Zasobami Ludzkimi;Komenda Miejska Policji w Radomiu\r\n9;Zarządzanie;Społeczna Odpowiedzialność Biznesu/Organizacji (CSR);Komenda Miejska Policji w Radomiu\r\n10;Zarządzanie;Zrównoważony Rozwój (SD);Komenda Miejska Policji w Radomiu\r\n11;Interpersonalne;Prosty język;Główny Urząd Statystyczny\r\n12;Informatyczne;Excel: funkcje, formuły, tabele przestawne, wizualizacja i prezentacja danych.;Główny Urząd Statystyczny\r\n13;Interpersonalne;Organizacja pracy i orientacja na cele;Główny Urząd Statystyczny\r\n14;Zarządzanie;Współpraca w zespole;Główny Urząd Statystyczny\r\n15;Interpersonalne;Komunikacja;Główny Urząd Statystyczny\r\n16;Interpersonalne;Radzenie sobie ze stresem;Główny Urząd Statystyczny\r\n17;Interpersonalne;Zarządzanie czasem;Główny Urząd Statystyczny\r\n18;Interpersonalne;Wyznaczanie i osiąganie celów;Główny Urząd Statystyczny\r\n19;Prawo i administracja;Metody planowania;Główny Urząd Statystyczny\r\n20;Interpersonalne;Efektywność osobista;Główny Urząd Statystyczny\r\n21;Zarządzanie;System EMAS;Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska\r\n22;Prawo i administracja;Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce organu pierwszej instancji;Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie\r\n23;Prawo i administracja;Warsztaty z liczenia terminów i pisania decyzji administracyjnych w pierwszej instancji;Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie\r\n24;Ekonomia i finanse;Rachunkowość;Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku\r\n25;Ekonomia i finanse;Ewidencja aktywów, pasywów, kosztów i przychodów na kontach księgowych;Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku\r\n26;Ekonomia i finanse;Sprawozdanie finansowe, zestawienie obrotów i sald a bilans i rachunek zysków i strat;Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku\r\n27;Interpersonalne;Prosty język;Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi\r\n28;Informatyczne;Obsługa GOV;Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi\r\n29;Informatyczne;UX na GOV;Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi\r\n30;Ekonomia i finanse;Ulgi w spłacie należności mandatowych;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, Centrum mandatowe w Nysie \r\n31;Interpersonalne;Prowadzenie rozmowy telefonicznej z osobą zobowiązaną;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, Centrum mandatowe w Nysie \r\n32;Interpersonalne;Komunikacja interpersonalna - kompetencje miękkie;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu, Centrum mandatowe w Nysie \r\n33;Ekonomia i finanse;Egzekucja administracyjna;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie - Urząd Skarbowy w Łańcucie\r\n34;Zarządzanie;Współpraca w zespole;Urząd Statystyczny w Zielonej Górze\r\n35;Interpersonalne;Skuteczna komunikacja;Urząd Statystyczny w Zielonej Górze\r\n36;Etyka i uczciwość;Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy;Urząd Statystyczny w Zielonej Górze\r\n37;Prawo i administracja;Zapewnianie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n38;Prawo i administracja;System zarządzania jakością (audyty wewnętrzne) wg wymagań normy ISO 9001:2015;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n39;Prawo i administracja;Dostępność;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n40;Interpersonalne;Prosty język;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n41;Prawo i administracja;Metodyka audytu wewnętrznego w jednostce sektora finansów publicznych (krok po kroku) - teoria, praktyczne zastosowanie, dobre praktyki, warsztaty;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n42;Prawo i administracja;Ocena zewnętrzna funkcji audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n43;Interpersonalne;Kompetencje niezbędne w pracy audytora wewnętrznego;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n44;Interpersonalne;Budowanie relacji między audytorem a audytowanym;Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu\r\n45;Prawo i administracja;Prawo pracy;Ministerstwo Sprawiedliwości\r\n46;BHP i PPOŻ;BHP;Ministerstwo Sprawiedliwości\r\n47;Interpersonalne;Tematyka z zakresu zarządzania tj. zarządzanie czasem i sobą w czasie, organizacją pracy, kreatywnością, gopodarowanie kapitałem ludzkim, negocjacje, zarządzanie konfliktami w zespole skierowane do liderów, jaki pomiędzy pracownikami;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n48;Zarządzanie;CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu);Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n49;Zarządzanie;Business Management;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n50;Ekonomia i finanse;Edukacja statystyczna wczoraj i dziś;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n51;Interpersonalne;Współpraca międzypokoleniowa;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n52;Zarządzanie;Employer branding;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n53;inne;Demografia ;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n54;Interpersonalne;Edukacja przez całe życie;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n55;Prawo i administracja;Szkolenia z zakresu HR;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n56;Prawo i administracja;Dostępność tj. działania skierowane do osób niepełnosprawnych, w wieku senioralnym oraz ze szczególnymi potrzebami;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n57;Prawo i administracja;Rynek pracy;Urząd Statystyczny w Szczecinie\r\n58;Prawo i administracja;Opisywanie i wartościowanie stanowisk pracy w służbie cywilnej - cel, zasady i dobre praktyki ;Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie\r\n59;Prawo i administracja;Organizacja pracy w służbie cywilnej;Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie\r\n60;Prawo i administracja;Outsourcing procesowy i pracowniczny w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi ws. wydania zezwoleń na pracę oraz udzielenia zezwolenia na pobyt czasowy i pracę;Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie\r\n61;Interpersonalne;Kompetencje miękkie;Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach\r\n62;Zarządzanie;Zarządzanie Zasobami Ludzkimi;Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach\r\n63;Etyka i uczciwość;Etyka;Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach\r\n64;Etyka i uczciwość;Etyka;Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi\r\n65;Prawo i administracja;Przemoc domowa-procedura Niebieskiej Karty;Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi\r\n66;Ekonomia i finanse;Rozliczenia podatkowe Kół Gospodyń Wiejskich;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi - Urząd Skarbowy w Bolesławcu\r\n67;Informatyczne;Cyfryzacja procesu inwestycyjno-budowlanego: systemy e-Budownictwo, EDB, c-KOB, podpis elektroniczny;Główny Urząd Nadzoru Budowlanego\r\n68;Informatyczne;Excel;Izba Administracji Skarbowej w Warszawie - Urząd Skarbowy w Grójcu\r\n69;Informatyczne;MS Office w zarządzaniu czasem i narzędzia informatyczne poprawiające efektywność w pracy;Izba Administracji Skarbowej w Warszawie - Urząd Skarbowy w Grójcu\r\n70;Informatyczne;Praca z Big Data;Urząd Statystyczny w Opolu\r\n71;Informatyczne;Wykorzystywanie danych statystycznych;Urząd Statystyczny w Opolu\r\n72;Informatyczne;Informacyjne bazy danych statystyki publicznej;Urząd Statystyczny w Opolu\r\n73;Prawo i administracja;Postępowania administracyjne;Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach\r\n74;Etyka i uczciwość;Etyka w służbie cywilnej;Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach\r\n75;Zarządzanie;Dobre praktyki prowadzenia naboru w ksc;Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach\r\n76;Prawo i administracja;\"Postepowanie z dokumentacją - podstawy prawne; kwalifikacja archiwalna dokumentacji, brakowanie dokumentacji niearchiwalnej; archiwizowanie dokumentacji; organizacja i zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt.\";Archiwum Państwowe w Kielcach\r\n77;Prawo i administracja;Dostępność usług publicznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób ze szczególnymi potrzebami;Urząd Transportu Kolejowego\r\n78;Prawo i administracja;Dostępność transportu kolejowego;Urząd Transportu Kolejowego\r\n79;Prawo i administracja;Ochrona praw pasażerów w transporcie kolejowym;Urząd Transportu Kolejowego\r\n80;Prawo i administracja;Prawo przewozowe;Urząd Transportu Kolejowego\r\n81;Prawo i administracja;Prawo transportu kolejowego;Urząd Transportu Kolejowego\r\n82;Prawo i administracja;Pasażerskie przewozy kolejowe;Urząd Transportu Kolejowego\r\n83;Prawo i administracja;Regulacja dostępu do wykonywania usług w pasażerskich przewozach kolejowych;Urząd Transportu Kolejowego\r\n84;Prawo i administracja;Prawo UE w zakresie pasażerskich przewozów kolejowych;Urząd Transportu Kolejowego\r\n85;Informatyczne;Podpis elektroniczny;Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku\r\n86;Informatyczne;Elektroniczny obieg dokumentów w systemach klasy EZD;Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku\r\n87;Informatyczne;Arkusz kalkulacyjny;Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku\r\n88;Informatyczne;Edytor tekstu;Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku\r\n89;Informatyczne;SP*ED;Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku\r\n90;Ekonomia i finanse;POLTAX;Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku\r\n91;Prawo i administracja;Biblioteka Akt;Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku\r\n92;Prawo i administracja;Postępowanie administracyjne;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n93;Informatyczne;Doręczenia elektroniczne;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n94;Interpersonalne;Mediacje;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n95;Prawo i administracja;Prawo administracyjne materialne i procesowe;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n96;Interpersonalne;Stres;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n97;Interpersonalne;Komunikacja;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n98;Interpersonalne;Wypalenie zawodowe;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n99;Interpersonalne;Organizacja pracy i zarządzanie sobą w czasie;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n100;Etyka i uczciwość;Etyka w służbie cywilnej;Śląski Urząd Wojewódzki\r\n101;Interpersonalne;Prosty język;Ministerstwo Finansów\r\n102;Interpersonalne;Komunikacja;Ministerstwo Finansów\r\n103;Interpersonalne;Sprzedaż i marketing;Ministerstwo Finansów\r\n104;Interpersonalne;Relacje międzyludzkie ;Ministerstwo Finansów\r\n105;Etyka i uczciwość;Etyka;Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej\r\n106;Informatyczne;Świadomość cyberbezpieczeństwa;Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach\r\n107;Informatyczne;Bezpieczna praca z komputerem oraz Internetem z zachowaniem zasad cyberbezpieczeństwa;Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach\r\n108;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych;Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach\r\n109;Prawo i administracja;Rolnictwo - ochrona roślin i nawozy;Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Olsztynie\r\n110;Prawo i administracja;Rolnictwo ekologiczne;Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Olsztynie\r\n111;Prawo i administracja;Bezpieczeństwo żywności - konfekcjonowanie i pakowanie oraz przygotowanie produktów do sprzedaży;Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Olsztynie\r\n112;Prawo i administracja;Leśnictwo - legislacyjne podstawy ochrony drzewostanów oraz wprowadzania do obrotu i stosowania środków ochrony roślin;Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Olsztynie\r\n113;Prawo i administracja;Organizacja i prowadzenie archiwum zakładowego;Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n114;Informatyczne;Zarządzanie dokumentacją w urzędzie - stosowanie systemu klasy EZD;Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n115;Prawo i administracja;Obieg dokumentacji w urzędzie - tradycyjny i elektroniczny;Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n116;Informatyczne;Obieg i archiwizacja dokumentów w EZD;Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n117;Prawo i administracja;Bezzałogowe statki powietrzne (lotnictwo-przepisy);Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n118;Zarządzanie;Zarządzanie ryzykiem zgodnie z metodyką określoną w Standardach kontroli zarządczej opublikowanych przez Ministra Finansów;Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n119;Zarządzanie;Zarządzanie ryzykiem i szansami zgodnie z metodyką określoną w Polskiej Normie 31000 Zarządzanie ryzykiem. Wytyczne;Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n120;Zarządzanie;Kontrola zarządcza;Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n121;Prawo i administracja;Zapewnienie ciągłości działania jednostki sektora finansów publicznych (zgodnie z Polską Normą 22301 Systemy zarządzania ciągłością działania. Wytyczne);Urząd Lotnictwa Cywilnego\r\n122;Ekonomia i finanse;Podatek akcyzowy;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Urząd Skarbowy Kraków - Nowa Huta\r\n123;Etyka i uczciwość;Etyka zawodowa w służbie cywilnej;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu\r\n124;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie korpucji;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu\r\n125;Ekonomia i finanse;Podatek od towarów i usług;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu\r\n126;Prawo i administracja;Prawo cywilne;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu\r\n127;Prawo i administracja;Prawo pracy;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu\r\n128;Prawo i administracja;Prawo handlowe w zakresie podatku VAT;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu\r\n129;Zarządzanie;Zarządzanie strategiczne;Urząd Regulacji Energetyki\r\n130;Etyka i uczciwość;Wspólna Metoda Oceny CAF2006;Urząd Regulacji Energetyki\r\n131;Interpersonalne;Dziennikarstwo, redagowanie informacji i przekazów publicznych;Urząd Regulacji Energetyki\r\n132;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie korpucji i konfliktowi interesów;Urząd Regulacji Energetyki\r\n133;Prawo i administracja;Prawne i ekonomiczne uwarunkowania działalności gospodarczej na obszarach chronionych;Urząd Regulacji Energetyki\r\n134;Prawo i administracja;Koncesjonowanie rynku paliw ciekłych;Urząd Regulacji Energetyki\r\n135;Prawo i administracja;Rejestr podmiotów przywożących;Urząd Regulacji Energetyki\r\n136;Prawo i administracja;Kontrola rynku paliw ciekłych;Urząd Regulacji Energetyki\r\n137;Prawo i administracja;Efektywne zamówienia publiczne;Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji\r\n138;Prawo i administracja;Planowanie i przygotowywanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji\r\n139;Prawo i administracja;Ochrona a opieka nad zabytkami - współpraca służb ochrony zabytków z różnymi podmiotami;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n140;Prawo i administracja;System ochrony zabytków - dziedzictwo żydowskie;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n141;Prawo i administracja;Ochrona zabytków archeologicznych;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n142;Prawo i administracja;Przestępczość przeciwko zabytkom;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n143;Prawo i administracja;Współpraca organów ochrony zabytków z organami ścigania;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n144;Prawo i administracja;Ochrona zabytków w procesie inwestycyjnym;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n145;Prawo i administracja;Ewidencjonowanie zabytków;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n146;Prawo i administracja;Poszukiwania ukrytych i porzuconych zabytków;Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego\r\n147;Prawo i administracja;Sposoby rozpatrywania skarg i wniosków;Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku\r\n148;Informatyczne;Obsługa programu EZD PUW;Urząd Transportu Kolejowego\r\n149;Prawo i administracja;Dostęp do informacji publicznej;Urząd Transportu Kolejowego\r\n150;Prawo i administracja;Kodeks postępowania administracyjnego: rozpatrywanie petycji, skarg i wniosków (dział VIII KPA);Urząd Transportu Kolejowego\r\n151;Informatyczne;Język SQL;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n152;Informatyczne;Język programowania Scala;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n153;Informatyczne;Język programowania Python;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n154;Informatyczne;Język programowania R;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n155;Informatyczne;Podstawy programowania;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n156;Interpersonalne;Facylitacja w zespołach projektowych;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n157;Interpersonalne;Design Thinking;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n158;Informatyczne;Projektowanie rozwiązań informatycznych: Etapy projektowania systemów informatycznych;Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n159;Interpersonalne;\"Wystąpienia publiczne; Przygotowanie i struktura prezentacji\";Urząd Statystyczny w Rzeszowie\r\n160;Interpersonalne;Komunikacja: szkolenia z komunkacji nowo zatrudnionych pracowników;Krajowa Informacja Skarbowa\r\n161;Prawo i administracja;Szkolenia pracowników KAS w ramach akcji zeznań;Krajowa Informacja Skarbowa\r\n162;inne;Klimat: edukacja klimatyczna;Ministerstwo Klimatu i Środowiska\r\n163;Zarządzanie;\"Systemy zarządzania środowiskowego; dobre praktyki środowiskowe; Efektywność energetyczna\";Ministerstwo Klimatu i Środowiska\r\n164;Etyka i uczciwość;Ocena jakościowa CAF;Ministerstwo Klimatu i Środowiska\r\n165;Prawo i administracja;Zrównoważone zamówienia publiczne;Ministerstwo Klimatu i Środowiska\r\n166;Informatyczne;Aplikacje bazodanowe: m.in. obsługa i praca w bazach, zapewnienie jakości danych i bezpieczeństwa informacji, generowanie raportów i przetwarzanie danych;Ministerstwo Aktywów Państwowych\r\n167;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Bezpieczeństwo informacji i ochrony danych osobowych;Ministerstwo Aktywów Państwowych\r\n168;Informatyczne;Excel: obsługa podstawowa;Ministerstwo Aktywów Państwowych\r\n169;Informatyczne;MS Office: obsługa podstawowa;Ministerstwo Aktywów Państwowych\r\n170;Prawo i administracja;Legislacja, procedura legislacyjna, zasady techniki prawodawczej;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n171;Prawo i administracja;Dostęp do informacji publicznej;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n172;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Ochrona danych osobowych;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n173;Zarządzanie;Zarządzanie zespołem;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n174;Prawo i administracja;Prawo i postępowanie administracyjne: prawo oświatowe, prawo samorządowe;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n175;Prawo i administracja;Kodeks Postępowania Administracyjnego ;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n176;Zarządzanie;System kontroli zarządczej w JSFP;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n177;Prawo i administracja;Legislacja, procedura legislacyjna, zasady techniki prawodawczej;Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej\r\n178;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Ochrona danych osobowych;Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp\r\n179;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Bezpieczeństwo informacji;Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp\r\n180;Informatyczne;Obsługa EZD PUW;Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp\r\n181;Prawo i administracja;Instrukcja kancelaryjna, instrukcja archiwalna;Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp\r\n182;Etyka i uczciwość;Wspólna Metoda Oceny CAF;Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp\r\n183;Interpersonalne;Ryzykowne zachowania pracownicze (nadużywanie substancji psychoaktywnych, hazard itp.) i ich wpływ na postawy oraz bezpieczeństwo i kulturę organizacji;Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie\r\n184;Interpersonalne;Obsługa klienta: Kultura zachowania w pracy/służbie;Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie\r\n185;Zarządzanie;Motywacja godnościowa: dla średniej kadry kierowniczej;Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie\r\n186;Interpersonalne;Współpraca jako droga kształtowania etosu zawodowego;Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie\r\n187;Interpersonalne;Prosty język w KAS;Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie\r\n188;Etyka i uczciwość;Etyka w służbie cywilnej (dla pracowników w służbie przygotowawczej);Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie\r\n189;Informatyczne;ZISAR: 1) Moduł Analizy – zagadnienia związane z procesem Oceny Informacji oraz obsługa i ewidencja Podmiotowej Analizy ryzyka, 2) Moduł Wyszukiwarka;Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie\r\n190;Interpersonalne;Akademia Trenera;Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - III Urząd Skarbowy w Szczecinie\r\n191;Zarządzanie;Akademia Skutecznego Menagera: szkolenia z zakresu komunikacji i zarządzania;Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - III Urząd Skarbowy w Szczecinie\r\n192;Etyka i uczciwość;\"Etyka w służbie cywilnej; Zapobieganie zjawiskom niepożądanym, zapobiegania korupcji\";Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - III Urząd Skarbowy w Szczecinie\r\n193;;Trener służby przygotowawczej;Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - III Urząd Skarbowy w Szczecinie\r\n194;Ekonomia i finanse;\"Podatek dochodowy od osób fizycznych (głównie tzw. \"\"świat pracy\"\"): specjalizacja w zakresie opodatkowania dochodów zagranicznych\";Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - Urząd Skarbowy w Goleniowie\r\n195;Interpersonalne;Prosty język;Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - Zachodniopomorski Urząd Celno-Skarbowy w Szczecinie\r\n196;Informatyczne;System ZEFIR2: w zakresie rejestracji deklarcji oraz dokumentów wymiarowych;Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie\r\n197;Prawo i administracja;Prawo karne skarbowe;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu - Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki\r\n198;Etyka i uczciwość;Etyka w służbie cywilnej;Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu - Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki\r\n199;Ekonomia i finanse;Egzekucja administracyjna z nieruchomości;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze\r\n200;Ekonomia i finanse;Postępowanie karne i karno-skarbowe;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n201;Prawo i administracja;Kontrola i analiza podatkowa, czynności sprawdzające;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n202;Ekonomia i finanse;Ordynacja podatkowa, kontrola podatkowa;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Skarbowy w Krakowie\r\n203;Ekonomia i finanse;Rachunkowość;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Skarbowy w Krakowie\r\n204;Prawo i administracja;Prawo Przedsiębiorców;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Skarbowy w Krakowie\r\n205;Informatyczne;Szkolenia informatyczne;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Skarbowy w Krakowie\r\n206;Ekonomia i finanse;Jednolity plik kontrolny w czynnościach sprawdzających;Izba Administracji Skarbowej w Warszawie - Urząd Skarbowy w Grójcu\r\n207;Zarządzanie;Zarządzanie w sektorze publicznym;Ministerstwo Finansów\r\n208;Ekonomia i finanse;Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza;Ministerstwo Finansów\r\n209;Ekonomia i finanse;AML/CFT (przeciwdziałanie praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu);Ministerstwo Finansów\r\n210;Prawo i administracja;Prawo administracyjne;Ministerstwo Finansów\r\n211;Prawo i administracja;Prawo finansowe;Ministerstwo Finansów\r\n212;Prawo i administracja;Prawo podatkowe - VAT i interpertacja prawa podatkowego;Ministerstwo Finansów\r\n213;Interpersonalne;Profesjonalna obsługa klienta;Ministerstwo Finansów\r\n214;Interpersonalne;Kompetencje miękkie;Ministerstwo Finansów\r\n215;Ekonomia i finanse;Wzajemna pomoc przy dochodzeniu podatków, należności celnych i innych należności pieniężnych;Ministerstwo Finansów\r\n216;Prawo i administracja;Weryfikacja podmiotów krajowych i zagranicznych z wykorzystaniem informacji z rejestrów/baz jawnoźródłowych m.in.: w zakresie formalnej rejestracji podmiotu zagranicą, rzetelności jako podatnika, powiązań formalnych itp.;Ministerstwo Finansów\r\n217;Prawo i administracja;Weryfikacja podmiotów zagranicznych z uwzględnieniem krajów objętych sankcjami gospodarczymi (Rosja, Białoruś) oraz wybranych krajów europejskich (UE i Wielka Brytania) i pozaeuropejskich;Ministerstwo Finansów\r\n218;Ekonomia i finanse;\"Wykorzystanie elementów OSINT (\"\"biały wywiad\"\") do analizy aktywności podmiotów o charakterze gospodarczym\";Ministerstwo Finansów\r\n219;Informatyczne;Szkolenia w obszarze technologii ICT;Ministerstwo Finansów\r\n220;Informatyczne;Administracja baz danych RDBMS;Ministerstwo Finansów\r\n221;Informatyczne;SQL;Ministerstwo Finansów\r\n222;Informatyczne;MS Office;Ministerstwo Finansów\r\n223;Interpersonalne;Efektywna komunikacja;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n224;Interpersonalne;Rozstrzyganie i rozwiązywanie konfliktów/sporów;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n225;Interpersonalne;Teoria konfliktu (analiza i zarządzanie konfliktem oraz strategia i metoda rozwiązania);Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n226;Interpersonalne;Negocjacje;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n227;Informatyczne;Values in the digital world: adequacy, privacy, respect;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n228;Prawo i administracja;Metodologia nauk prawnych;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n229;Interpersonalne;Ewolucja języka;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n230;Zarządzanie;Raportowanie zarządcze;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n231;Ekonomia i finanse;Budżetowanie;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n232;Ekonomia i finanse;Prognozowanie;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n233;Ekonomia i finanse;Alokacja kosztów;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n234;Ekonomia i finanse;Key Performance Indicators (Kluczowe wskaźniki efektywności);Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n235;Ekonomia i finanse;Analizy ad-hoc;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n236;Ekonomia i finanse;Prowadzenie księgowości przy użyciu dedykowanego oprogramowania;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n237;Informatyczne;Bezpieczeństwo cyfrowe i zarządzania certyfikatami kwalifikowanymi;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n238;Ekonomia i finanse;Użytkowanie i serwisowanie urządzeń fiskalnych;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n239;Etyka i uczciwość;Etyka zawodowa ;Izba Administracji Skarnbowej w Toruniu - Kujawsko-Pomorski Urząd Celno-Skarbowy w Toruniu\r\n240;Ekonomia i finanse;Kontrola i postępowanie podatkowe;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu\r\n241;Ekonomia i finanse;Podatek dochodowy od osób fizycznych;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu\r\n242;Ekonomia i finanse;Podatki majątkowe;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu\r\n243;Ekonomia i finanse;Nieujawnione źródła przychodów;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu\r\n244;Ekonomia i finanse;Podatek dochodowy od osób fizycznych;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n245;Ekonomia i finanse;Analiza sprawozdań finansowych;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Opolski Urząd Celno-Skarbowy w Opolu\r\n246;Ekonomia i finanse;Procedura kontroli podatkowej i celno-skarbowej;Izba Administracji Skarbowej w Opolu - Opolski Urząd Celno-Skarbowy w Opolu\r\n247;Interpersonalne;Rozwój i doskonalenie kompetencji miękkich;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - Urząd Skarbowy w Rybniku\r\n248;Interpersonalne;Komunikacja interpersonalna;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n249;Interpersonalne;Zarządzanie stresem;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n250;Etyka i uczciwość;Etyka;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n251;Interpersonalne;Prosty język;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n252;Interpersonalne;Asertywność;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n253;Interpersonalne;Komunikacja;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n254;Interpersonalne;Zarządzanie czasem;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n255;Interpersonalne;Asertywność;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n256;Interpersonalne;Jakość obsługi klienta;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n257;Interpersonalne;Stres i wypalenie zawodowe;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n258;Etyka i uczciwość;Zjawiska niepożądane w KAS;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n259;Interpersonalne;Wystąpienia publiczne;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n260;Interpersonalne;Motywowanie i szkolenia sprzedażowe;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n261;Ekonomia i finanse;Analizy ryzyka podatkowego;Ministerstwo Finansów\r\n262;Informatyczne;Szkolenia w obszarze eksploracji hurtowni danych;Ministerstwo Finansów\r\n263;Ekonomia i finanse;Szkolenia w obszarze wykorzystania Knime w procesie analitycznym;Ministerstwo Finansów\r\n264;Informatyczne;Wykorzystanie MS Excel w analizie danych;Ministerstwo Finansów\r\n265;Informatyczne;E-podatki;Ministerstwo Finansów\r\n266;Informatyczne;EZD;Ministerstwo Finansów\r\n267;Informatyczne;Podpis elektroniczny;Ministerstwo Finansów\r\n268;Informatyczne;Systemy IT;Ministerstwo Finansów\r\n269;Interpersonalne;Szkolenia miękkie;Ministerstwo Finansów\r\n270;Informatyczne;Programownie w praktyce: język Python;Ministerstwo Finansów\r\n271;Informatyczne;Programownie w praktyce: język R;Ministerstwo Finansów\r\n272;Informatyczne;Programownie w praktyce: język Bash;Ministerstwo Finansów\r\n273;Informatyczne;Programownie w praktyce: Power Shell;Ministerstwo Finansów\r\n274;Informatyczne;Programownie w praktyce: nauka zapytań - SQL;Ministerstwo Finansów\r\n275;Informatyczne;Praca z bazami danych: MSSQL, Postgres, Oracle w tym analityka danych, wizualizacja danych, koncepcje przetwarzania danych (analityka), eksploracja danych, data mining, budowanie modeli scoringowych z wykorzystaniem machine learning, deep learnig, sztucznej inteligencji z naciskiem na budowę własnych rozwiązań, przetwarzanie języka naturalnego (NLP), analiza i usprawnianie pracy z tekstem z wykorzystaniem NLP, koncepcje biznesowe narzędzi klasy AI (SI), grafy wiedzy, metody prognostyczne, klasyfikacyjne, symulacyjne, obliczenia kwantowe (quantum computing), statystyka;Ministerstwo Finansów\r\n276;Informatyczne;Trendy, wykorzystanie i zagrożenia AI;Ministerstwo Finansów\r\n277;Informatyczne;Analizy ekonomiczne z wykorzytaniem BIG DATA;Ministerstwo Finansów\r\n278;Informatyczne;Webscraping stron internetowych;Ministerstwo Finansów\r\n279;Interpersonalne;Standardy jakości obsługi;Ministerstwo Finansów\r\n280;Interpersonalne;Komunikacja;Ministerstwo Finansów\r\n281;Interpersonalne;Mediacje;Ministerstwo Finansów\r\n282;Interpersonalne;Szkolenia dla trenerów z prowadzenia szkoleń;Ministerstwo Finansów\r\n283;Zarządzanie;Zarządzanie zmianą w organizacji;Ministerstwo Finansów\r\n284;Zarządzanie;Metodyki zarządzania projektami;Ministerstwo Finansów\r\n285;Informatyczne;Transformacja cyfrowa;Ministerstwo Finansów\r\n286;Zarządzanie;Akademia skutecznego menadżera;Ministerstwo Finansów\r\n287;Zarządzanie;Budowanie relacji w zespole;Ministerstwo Finansów\r\n288;Interpersonalne;Kompetencje miękkie i komunikacja;Ministerstwo Finansów\r\n289;Interpersonalne;Autoprezentacja i wystąpienia publiczne;Ministerstwo Finansów\r\n290;Prawo i administracja;Unia Europejska – administracja, historia, stosunki gospodarcze;Ministerstwo Finansów\r\n291;Prawo i administracja;Obowiązki Beneficjenta – dofinansowanie projektów ze środków unijnych;Ministerstwo Finansów\r\n292;Informatyczne;Obsługa funkcjonalności systemu EZD PUW;Ministerstwo Finansów\r\n293;Prawo i administracja;Planowanie zamówień publicznych;Ministerstwo Finansów\r\n294;Informatyczne;Proces zarządzania umowami, w tym obsługa funkcjonalności systemu wspierającego ten proces;Ministerstwo Finansów\r\n295;Informatyczne;Obsługa funkcjonalności systemu rejestru umów JSFP;Ministerstwo Finansów\r\n296;Ekonomia i finanse;szkolenia merytoryczne z zakresu PIT, OP, JPK;Ministerstwo Finansów\r\n297;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Ochrona informacji niejawnych;Ministerstwo Finansów\r\n298;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Bezpieczeństwo informacji;Główny Urząd Miar\r\n299;Etyka i uczciwość;Antykorupcja;Główny Urząd Miar\r\n300;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie mobbingowi;Główny Urząd Miar\r\n301;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie mobbingowi;Główny Urząd Miar\r\n302;Etyka i uczciwość;Etyka w służbie cywilnej;Główny Urząd Miar\r\n303;Interpersonalne;Komunikacja interpersonalna, kompetencje miękkie;Główny Urząd Miar\r\n304;Interpersonalne;Budowanie odporności psychicznej i poczucia własnej wartości;Główny Urząd Miar\r\n305;Interpersonalne;Zarządzanie stresem i profilaktyka wypalenia zawodowego;Główny Urząd Miar\r\n306;Interpersonalne;Pierwsza pomoc emocjonalna, pierwsza pomoc przedpsychologiczna, psychologia kryzysu;Główny Urząd Miar\r\n307;Prawo i administracja;Mediacje z prawa pracy i w sprawach pracowniczych;Główny Urząd Miar\r\n308;Informatyczne;Ujednolicenie obiegu dokumetów w izbach, urzędach i urzędach celno-skarbowych oraz obsługa systemu kancelaryjnego SZD;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie \r\n309;Ekonomia i finanse;Podatek dochodowy od os. Prawnych;Izba Administracji Skarbowej w Kielcach - Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach\r\n310;Ekonomia i finanse;Rachunkowość;Izba Administracji Skarbowej w Kielcach - Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach\r\n311;Ekonomia i finanse;Ordynacja podatkowa;Izba Administracji Skarbowej w Kielcach - Świętokrzyski Urząd Celno-Skarbowy w Kielcach\r\n312;Ekonomia i finanse;Zasady prowadzenia postępowania podatkowego;Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu\r\n313;Ekonomia i finanse;Wymiana informacji międzynarodowych w zakresie podatków;Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu\r\n314;Ekonomia i finanse;Podatek od towarów i usług;Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu\r\n315;Ekonomia i finanse;Mechanizmy oszustw i wyłudzeń w podatku od towarów i usług;Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu\r\n317;Prawo i administracja;Kodeks postępowania administracyjnego;Ministerstwo Rozwoju i Technologii\r\n318;Ekonomia i finanse;Zasady umarzania należności publicznoprawnych (z elemantami rachunkowości);Ministerstwo Rozwoju i Technologii\r\n319;Prawo i administracja;Członkostwo Polski w OECD;Ministerstwo Rozwoju i Technologii\r\n320;Prawo i administracja;Funkcjonowanie rynku usług;Ministerstwo Rozwoju i Technologii\r\n321;Prawo i administracja;Poprawa efektywności energetycznej budynków w praktyce, w ujęciu technicznym i finansowym;Ministerstwo Rozwoju i Technologii\r\n322;Prawo i administracja;Świadectwa charakterystyki energetycznej;Ministerstwo Rozwoju i Technologii\r\n323;Prawo i administracja;Prawodawstwo europejskie i krajowe w zakresie efektywności energetycznej budynków;Ministerstwo Rozwoju i Technologii\r\n324;Interpersonalne;Prosty język;Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu - Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu\r\n325;Ekonomia i finanse;Egzekucja z nieruchomości;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n326;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Klasyfikacja informacji, Bezpieczeństwo informacji niejawnych;Ministerstwo Zdrowia\r\n327;Ekonomia i finanse;Ordynacja podatkowa - procedura związana z prowadzeniem postępowań podatkowych.;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n328;Ekonomia i finanse;Ustawa o podatku od towarów i usług - zagadnienia związane m.in.. z art. 112b i art. 112c.;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach\r\n329;Ekonomia i finanse;Egzekucja z nieruchomości;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - Urząd Skarbowy w Sosnowcu\r\n330;Prawo i administracja;Majątkowa represja karna, likwidacja przepadków orzeczonych na rzecz Skarbu Państwa;Izba Administracji Skarbowej w Katowicach - Urząd Skarbowy w Sosnowcu\r\n331;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Ochrona informacji niejawnych;Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie\r\n332;Interpersonalne;Obsługa klienta w tym klienta ze szczególnymi potrzebami;Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie\r\n333;Prawo i administracja;Archiwizacja dokumentacji papierowej i elektornicznej;Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie\r\n334;Prawo i administracja;Instrukcja kancelaryjna;Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie\r\n335;Informatyczne;Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją;Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie\r\n336;Informatyczne;eDoręczenia;Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie\r\n337;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Ochrona danych osobowych;Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie\r\n338;Prawo i administracja;Prawo podatkowe (materialne oraz proceduralne);Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n339;Zarządzanie;Zarządzanie i organizacja dla wyższej kadry menadżerskiej;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n340;Interpersonalne;Akademia trenera (dla przyszłych trenerów);Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n341;Etyka i uczciwość;Etyka;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n342;;Służba przygotowawcza w ramach służby cywilnej;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n343;Etyka i uczciwość;Etyka zawodowa w służbie cywilnej;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n344;Zarządzanie;Zarządzanie motywacją godnościową w organizacji;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n345;Interpersonalne;Kultura zachowania w pracy/służbie jako element obsługi klienta;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n346;Interpersonalne;Współpraca jako droga kształtowania etosu zawodowego;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n347;Zarządzanie;Ryzykowne zachowania pracownicze;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n348;Interpersonalne;Motywacja i rozwój;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n349;Zarządzanie;Organizacja, efektywność, procesy;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n350;Interpersonalne;Szkolenie dla opiekunów osób nowo zatrudnionych;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n351;Interpersonalne;Komunikacja asertywna;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n352;Interpersonalne;Profesjonalna obsługa klienta;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n353;Prawo i administracja;Dostępność;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n354;Interpersonalne;Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami;Izba Administracji Skarbowej w Opolu\r\n355;Prawo i administracja;Zasady realizacji obowiązku efektywności energetycznej przez podmioty zobowiązane;Urząd Regulacji Energetyki\r\n356;Prawo i administracja;Postępowanie administracyjne (KPA);Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n357;Ekonomia i finanse;Ustawa o opłacie skarbowej;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n358;Prawo i administracja;Ewidencja ludności;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n359;Prawo i administracja;Dowody osobiste;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n360;Prawo i administracja;Umowy międzynarodowe dot. legalizacji zgranicznych dokumentów urzędowych i uzanawania skuteczności obcych orzeczeń -i inne ww.;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n361;Prawo i administracja;Dostęp do informacji publicznej;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n362;Prawo i administracja;Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji tradycyjnej (papierowej) i elektronicznej;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n363;Prawo i administracja;Rola Koordynatora czynności kancelaryjnych w urzędzie;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n364;Prawo i administracja;Legalizacja pracy cudzoziemców na terytorium RP;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n365;Prawo i administracja;Legalizacja pracy cudzoziemców na terytorium RP;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n366;Prawo i administracja;Bezpieczeństwo migracyjne w kontekście legalizacji pobytu i pracy obywateli państw trzecich;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n367;Prawo i administracja;Bezpieczeństwo migracyjne w kontekście procesu legalizacji pobytu i pracy obywateli państw trzecich;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n368;Interpersonalne;Rozwój osobisty i doradztwo zawodowe;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n369;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Ochrona informacji niejawnych ;Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie\r\n371;Ekonomia i finanse;Podatki;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n372;Ekonomia i finanse;Kontrola podatkowa;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n373;Ekonomia i finanse;Kontrola celno-skarbowa;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n374;Ekonomia i finanse;Postępowanie podatkowe, procedury postępowania;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n375;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie korupcji w KAS;Izba Administracji Skarbowej w Krakowie - Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie\r\n376;Prawo i administracja;Prawa pacjenta;Biuro Rzecznika Praw Pacjenta\r\n377;Prawo i administracja;Postępowanie administracyjne;Biuro Rzecznika Praw Pacjenta\r\n378;Prawo i administracja;Postępowania cywilne;Biuro Rzecznika Praw Pacjenta\r\n379;Prawo i administracja;Odpowiedzialność prawna podmiotów leczniczych;Biuro Rzecznika Praw Pacjenta\r\n380;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie korupcji;Biuro Rzecznika Praw Pacjenta\r\n381;Etyka i uczciwość;Etyka w pracy urzędnika;Biuro Rzecznika Praw Pacjenta\r\n382;Etyka i uczciwość;Zasady służby cywilnej;Biuro Rzecznika Praw Pacjenta\r\n383;Zarządzanie;Budowanie zespołu;Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku\r\n384;Zarządzanie;Motywowanie ;Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku\r\n385;Zarządzanie;Doskonalenie umiejętności kierowniczych;Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku\r\n386;Interpersonalne;Zarządzanie sobą w czasie;Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku\r\n387;Prawo i administracja;System służby cywilnej;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n388;Prawo i administracja;Obowiązki członka korpusu służby cywilnej;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n389;Prawo i administracja;Czas pracy w służbie cywilnej;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n390;Prawo i administracja;Szkolenia dla członków komisji dyscyplinarnych w urzędach administracji rządowej i rzeczników dyscyplinarnych urzędów.;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n391;Zarządzanie;Komunikacja i zarządzanie zespołem neuroróżnorodnym - szkolenie dla kadry kierowniczej;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n392;Prawo i administracja;Zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n393;Prawo i administracja;Jak zapewnić dostępność w umowach;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n394;Interpersonalne;Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n395;Prawo i administracja;Dostępna służba cywilna;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n396;Interpersonalne;Dostępność w ramach służby przygotowawczej w służbie cywilnej;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n397;Interpersonalne;Radzenie sobie ze stresem;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n398;Prawo i administracja;System instytucjonalny i proces decyzyjny w Unii Europejskiej (z uwzględnienim kwestii przewodnictwa w Radzie UE, czyli prezydencji);Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n399;Prawo i administracja;Standardy kontroli w administracji rządowej;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n400;Prawo i administracja;Kontrola wewnątrz systemu administracji zmienić na Kontrola wewnątrz systemu administracji rządowej (szkolenie dla osób nie będących kontrolerami z uwzględnieniem ustawy o kontroli w administracji rządowej);Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n401;Prawo i administracja;Wybrane aspekty kontroli w administracji rządowej;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n402;Prawo i administracja;Dokumentowanie wyników kontroli;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n403;Prawo i administracja;Kontrola w administracji rządowej, w tym kontrola zdalna - od teorii do praktyki;Kancelaria Prezesa Rady Ministrów\r\n404;Ekonomia i finanse;Podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT);Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n405;Ekonomia i finanse;Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT);Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n406;Ekonomia i finanse;Zryczałtowany podatek dochodowy od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n407;Interpersonalne;Komunikacja i współpraca;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n408;Interpersonalne;Prosty język w KAS;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n409;Etyka i uczciwość;Etyka w SC;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n410;Etyka i uczciwość;Zjawiska niepożądane;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n411;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie korupcji;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n412;Etyka i uczciwość;Równe traktowanie;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n413;Interpersonalne;Misja i wizja KAS;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n414;Ekonomia i finanse;Zastosowanie JPK w czynnościach sprawdzających;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n415;Ekonomia i finanse;Polski Ład;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n416;Ekonomia i finanse;Podatek od towarów i usług;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n417;Ekonomia i finanse;Ordynacja podatkowa;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n418;Ekonomia i finanse;Podatek od towarów i usług;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n419;Ekonomia i finanse;Ordynacja podatkowa;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n420;Ekonomia i finanse;Organizacja i zadania resortu finansów;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n421;Ekonomia i finanse;Finanse publiczne;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n422;Ekonomia i finanse;Polski system podatkowy. Podatki bezpośrednie. Podatki pośrednie;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n423;Ekonomia i finanse;Polski system podatkowy. Procedury administracyjne;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n424;Etyka i uczciwość;Misja MF i KAS, etyka, przeciwdziałanie korupcji, równe traktowanie i zjawiska niepożądane;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n425;Interpersonalne;Komunikacja i współpraca;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n426;Ekonomia i finanse;Rachunkowość podatkowa.;Izba Administracji Skarbowej w Łodzi\r\n427;Prawo i administracja;ABC Dostępności - dostępność w działaniach komunikacyjnych, edukacyjnych, informacyjnych;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n428;Prawo i administracja;Podstawy dostępności dokumentów;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n429;Interpersonalne;Rozwiązywanie konfliktów;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n430;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n431;BHP i PPOŻ;Pierwsza pomoc;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n432;Prawo i administracja;Informacja publiczna;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n433;Prawo i administracja;Kwalifikowalność wydatków w projektach UE;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n434;Prawo i administracja;Rozliczenie projektów UE;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n435;Prawo i administracja;Ryczałtowe metody rozliczania wydatków w w projektach UE;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n436;Prawo i administracja;Zamówienia w projektach UE-obsługa Bazy konkurencyjności 2021;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n437;Prawo i administracja;Kontrola projektów UE;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n438;Prawo i administracja;Zasada trwałosci w projektach UE;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n439;Prawo i administracja;Aspekty społeczne w zamówieniach publicznych;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n440;Prawo i administracja;Społeczne zamówienia publiczne;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n441;Interpersonalne;Prosty język w internecie;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n442;Prawo i administracja;Przepisy kancelaryjne i archiwalne;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n443;Prawo i administracja;Zarządzanie dokumentacją;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n444;Prawo i administracja;Archiwizacja;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n445;Informatyczne;EZD;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n446;Informatyczne;eDoręczenia;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n447;Informatyczne;Obsługa aplikacji Baza Konkurencyjności;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n448;Interpersonalne;Język polski jako obcy;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n449;Interpersonalne;Prosty Język;Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej\r\n450;Prawo i administracja;Obowiązujące przepisy prawa stosowane w postępowaniu mandatowym;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n451;Prawo i administracja;Zasady prowadzenia gospodarki mandatowej;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n453;Etyka i uczciwość;Różnice kulturowe, kultura islamu, prawo do wolności wyznania, prawo do wolności myśli, religiologia;Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi\r\n454;Informatyczne;Bezpieczeństwo informacji, Cyberbezpieczeństwo;Ministerstwo Zdrowia\r\n455;Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych;Ochrona danych osobowych;Ministerstwo Zdrowia\r\n456;Prawo i administracja;Prawo UE, postępowanie przed TSUE, postępowanie przed ETPCz;Ministerstwo Zdrowia\r\n457;Prawo i administracja;Współpraca międzynarodowa w obszarze zdrowia, Działalność WHO, priorytety polityki zagranicznej w obszarze zdrowia;Ministerstwo Zdrowia\r\n458;Prawo i administracja;Ochrona własności intelektualnej;Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej\r\n459;Ekonomia i finanse;Egzekucja administracyjna;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n460;Ekonomia i finanse;Postępowanie egzekucyjne w administracji;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie - Urząd Skarbowy w Sanoku\r\n461;Ekonomia i finanse;Podatek dochodowy od osób fizycznych i od osób prawnych;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n462;Informatyczne;Obsługa systemu SZD (System Zarzadzania Dokumentami);Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n463;Informatyczne;Obsługa systemu SSP (Scentralizowany System Poboru);Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n464;Prawo i administracja;Zamówienia publiczne ;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n465;Interpersonalne;Prosty język urzędowy;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n466;Ekonomia i finanse;Ordynacja podatkowa - wybrane zagadnienia;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n467;Ekonomia i finanse;Rachunkowość podatkowa;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n468;Etyka i uczciwość;Przeciwdziałanie korupcji oraz etyka zawodowa;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n469;Zarządzanie;Zarządzanie publiczne, compliance, analiza transakcyjna Berne'a, antymobbingowe, ryzykowne zachowania pracownicze, delikty pracownicze;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n470;Prawo i administracja;Pomoc publiczna;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n471;Prawo i administracja;Zamówienia publiczne;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n472;Ekonomia i finanse;Podatki majątkowe;Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie\r\n473;Informatyczne;Zarządzanie dokumentami w urzędzie – stosowanie systemu klasy EZD. Obsługa elektronicznego zarządzania dokumentami EZD PUW – funkcjonalności systemu. eDoręczenia i dokument elektroniczny w administracji – obsługa e-korespondencji w systemie EZD PUW;Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie\r\n474;Prawo i administracja;Kursywa, justowanie i różowe niebo – czyli słów kilka o dostępności. Dostępność w działaniach komunikacyjnych, edukacyjnych, informacyjnych i cyfrowych. ;Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie\r\n475;Zarządzanie;Human Design jako tajna broń lidera;Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie\r\n476;Interpersonalne;Rezyliencja w pracy urzędnika służby cywilnej. Zbuduj odporność psychiczną;Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie\r\n477;Zarządzanie;Zmiana zaczyna się od nas – jak wykorzystać narzędzia coachingowe w pracy managera;Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie\r\n","fileName":"Baza_trenerów_-_do_publikacji_14.10.2025.csv","hideDetails":true,"fileType":"CSV","columns":[{"name":"Lp.","display":"Lp.","type":"SIMPLE","width":10,"summary":false,"sortable":false,"htmlAllow":false,"showFirstAttachment":false},{"name":"Kategoria szkoleń","display":"Kategoria szkoleń","type":"SEARCH","width":20,"summary":false,"sortable":false,"searchStrategy":"CONTAINS_PHRASE","htmlAllow":false,"showFirstAttachment":false},{"name":"Zakres tematyczny szkoleń prowadzonych przez trenera","display":"Zakres tematyczny szkoleń prowadzonych przez trenera","type":"SEARCH","width":40,"summary":false,"sortable":false,"searchStrategy":"CONTAINS_PHRASE","htmlAllow":false,"showFirstAttachment":false},{"name":"Nazwa urzędu zatrudniajacego trenera","display":"Nazwa urzędu zatrudniajacego trenera","type":"SIMPLE","width":30,"summary":false,"sortable":false,"htmlAllow":false,"showFirstAttachment":false}],"defaultSorting":{"orders":[]}}