W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Praca w Departamencie Służby Cywilnej

20.02.2025

Do 4 marca czekamy na chętnych do pracy na stanowisku głównego specjalisty w Wydziale Kadr Służby Cywilnej w Departamencie Służby Cywilnej KPRM.

Prosta grafika wektorowa - mężczyzna trzyma lupę, która jest skierowana na zdjęcie innego mężczyzny z CV

Czego wymagamy?

Aplikuj, jeżeli:

  • interesują Cię sprawy związane z systemem naboru do służby cywilnej: chcesz projektować nowoczesne rozwiązania (prawne i organizacyjne) i je wdrażać, współpracować z klientami administracji z kraju i zagranicy, wspierać urzędy i kandydatów w procesie naboru,
  • masz ponad 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu rekrutacji do służby cywilnej,
  • interesujesz się służbą cywilną: znasz przepisy o naborze i zatrudnieniu, a także zasady funkcjonowania administracji rządowej,
  • dobrze czujesz się w tematyce rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy,
  • lubisz pracę w zespole, cechuje cię myślenie analityczne, kreatywność i rzetelność, nie boisz się częstych kontaktów telefonicznych z klientami administracji.

Dodatkowym atutem będzie, jeżeli znasz:

  • zagadnienia związane z bezpieczeństwem funkcjonowania systemów informatycznych,
  • zagadnienia dot. ochrony danych osobowych w zatrudnieniu.

Co oferujemy?

W zamian oferujemy m.in:

  • ruchomy czas pracy 7.00 – 9.30,
  • indywidualny rozkład czasu pracy,
  • opcję pracy zdalnej,
  • możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
  • dofinansowanie m.in. zajęć sportowych, imprez kulturalnych.

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz do nas:

  • (22) 694 73 15 (komórka ds. kadr),
  • (22) 694 63 50; dsc@kprm.gov.pl (Departament Służby Cywilnej).

Wszystkie informacje o tej ofercie znajdziesz w ogłoszeniu o naborze.

 

{"register":{"columns":[]}}