Praca w Departamencie Służby Cywilnej
20.02.2025
Do 4 marca czekamy na chętnych do pracy na stanowisku głównego specjalisty w Wydziale Kadr Służby Cywilnej w Departamencie Służby Cywilnej KPRM.
Czego wymagamy?
Aplikuj, jeżeli:
- interesują Cię sprawy związane z systemem naboru do służby cywilnej: chcesz projektować nowoczesne rozwiązania (prawne i organizacyjne) i je wdrażać, współpracować z klientami administracji z kraju i zagranicy, wspierać urzędy i kandydatów w procesie naboru,
- masz ponad 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu rekrutacji do służby cywilnej,
- interesujesz się służbą cywilną: znasz przepisy o naborze i zatrudnieniu, a także zasady funkcjonowania administracji rządowej,
- dobrze czujesz się w tematyce rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy,
- lubisz pracę w zespole, cechuje cię myślenie analityczne, kreatywność i rzetelność, nie boisz się częstych kontaktów telefonicznych z klientami administracji.
Dodatkowym atutem będzie, jeżeli znasz:
- zagadnienia związane z bezpieczeństwem funkcjonowania systemów informatycznych,
- zagadnienia dot. ochrony danych osobowych w zatrudnieniu.
Co oferujemy?
W zamian oferujemy m.in:
- ruchomy czas pracy 7.00 – 9.30,
- indywidualny rozkład czasu pracy,
- opcję pracy zdalnej,
- możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
- dofinansowanie m.in. zajęć sportowych, imprez kulturalnych.
Masz pytania?
Zadzwoń lub napisz do nas:
- (22) 694 73 15 (komórka ds. kadr),
- (22) 694 63 50; dsc@kprm.gov.pl (Departament Służby Cywilnej).
Wszystkie informacje o tej ofercie znajdziesz w ogłoszeniu o naborze.