W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szkolenia z dostępności cyfrowej dla redaktorów stron internetowych urzędów – trwa rekrutacja

14.10.2020

Jesteś redaktorem merytorycznym lub technicznym strony internetowej urzędu? A może dopiero przygotowujesz się do tej roli? Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców? Co musisz zrobić, żeby strona urzędu spełniała wymogi dostępności? Zachęcamy Cię abyś wziął udział w szkoleniu! W ciągu 3 dni dowiesz się m.in. jak przygotować i udostępnić materiały w serwisie internetowym twojego urzędu tak aby były dostępne.

Logo projektu - pomarańczowa grafika wektorowa (dłoń, a nad nią urządzenia mobilne). Nad logiem nazwa projektu "Przyjazny urząd - szkolenia z zakresu dostępności cyfrowej"

Informacja o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych

Zakres tematyczny szkolenia

Program szkolenia obejmuje m.in. zagadnienia:

  1. Różne wymiary dostępności; obowiązki urzędów w zakresie zapewnienia dostępności wynikające z przepisów prawa krajowego i międzynarodowego
  2. Zalecenia WCAG
  3. Sposoby sprawdzania dostępności opublikowanych treści
  4. Prosty język a dostępność.

Rekrutacja

Rekrutacja uczestników trwa do 21 października 2020 r. Redaktorów na szkolenia zgłaszają wyłącznie urzędy za pośrednictwem indywidualnego formularza internetowego, który zostanie wysłany na adres e-mail Państwa urzędu.

Szkolenia odbędą się od 9 grudnia br. do 31 lipca 2021 r.

Kontakt

Informacji o szkoleniach udziela ich organizator – firma MDDP Akademia Biznesu:

Szkolenia organizujemy w ramach projektu „Przyjazny urząd – szkolenia z zakresu dostępności cyfrowej”.

Zachęcamy do udziału!

{"register":{"columns":[]}}