Zaproszenie na galę finałową konkursu na najlepsze praktyki work-life balance w 2025 r.
07.11.2025
W tym roku organizujemy trzecią edycję konkursu na najlepsze praktyki work-life balance w służbie cywilnej. Konkurs promuje rozwiązania, które umożliwiają pracownikom łączyć życie zawodowe z prywatnym. Będzie to doskonała okazja do wymiany wiedzy, doświadczeń wśród uczestników konkursu i zaproszonych gości.
Finał konkursu odbędzie się 19 listopada 2025 r., w godzinach od 11.00 do 15.00, w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Podczas wydarzenia Kapituła konkursu wyłoni najlepsze praktyki work-life balance w służbie cywilnej w 2025 roku w następujących kategoriach:
- ogólnej,
- zdrowia psychicznego,
oraz przyzna wyróżnienia w każdej z nich. Dodatkowo publiczność – w drodze głosowania – przyzna swoją nagrodę.
Serdecznie zapraszamy przedstawicieli Państwa urzędu do udziału w tym wydarzeniu!
Kto może się zgłosić?
- Pracownicy urzędów, które nie brały udziału w III edycji konkursu.
- Osoby, które posiadają zgodę przełożonego na udział w wydarzeniu.
- Maksymalnie 2 osoby z jednego urzędu.
Liczba miejsc: 100. Obowiązuje zasada kolejności zgłoszeń do wyczerpania miejsc.
Aby wziąć udział w wydarzeniu trzeba wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy do 14 listopada 2025 r.: