W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów dla urządzeń biurowych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 21.02.2023
  • Data zakończenia: 06.03.2023
  • Jednostka publikująca:Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu

Materiały

Przedmiot zamówienia
Rozeznanie​_rynku​_RDOS​_Poznan​_tonery.docx 0.02MB
Wzór formularza oferty
Załącznik​_nr​_1​_-​_Oferta​_Wykonawcy.doc 0.03MB
Spis urządzeń
Załącznik​_nr​_2​_-​_spis​_urządzeń.xls 0.03MB
Wynik rozeznania rynku
Rozeznanie​_rynku​_RDOS​_Poznan​_WOP-261​_13​_2023​_DU​_wynik.pdf 0.59MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.02.2023 09:01 Katarzyna Szynkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Danuta Urbańska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów dla urządzeń biurowych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu 3.0 05.04.2023 09:14 Danuta Urbańska
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów dla urządzeń biurowych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu 2.0 24.03.2023 13:03 Danuta Urbańska
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych materiałów dla urządzeń biurowych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu 1.0 21.02.2023 09:01 Katarzyna Szynkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}