W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup samochodu terenowego (ZMIANA W SWZ!) (ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!!)

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:WOP.261.68.2023.KS
  • Data rozpoczęcia: 16.10.2023
  • Data zakończenia: 25.10.2023 12:00
  • Jednostka publikująca:Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fae8b069-61f1-11ee-9aa3-96d3b4440790
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.10.2023 15:57 Katarzyna Szynkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Szynkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup samochodu terenowego (ZMIANA W SWZ!) (ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT!!) 3.0 20.10.2023 10:57 Katarzyna Szynkiewicz
Zakup samochodu terenowego (ZMIANA W SWZ!) 2.0 18.10.2023 16:05 Katarzyna Szynkiewicz
Zakup samochodu terenowego 1.0 16.10.2023 15:57 Katarzyna Szynkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}