W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 02.09.2025 r., znak: WOO-II.420.16.2025.MW.10 (dot. Zmiana lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa na użytek rolny o łącznej powierzchni 0,7247 ha, na dz. o nr ewid.79/1 obręb Izabelin, gm. Kramsk)

w sprawie powiadomienia stron postępowania o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów oraz złoszonych żądań przed wydaniem rozstrzygnięcia w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa na użytek rolny o łącznej powierzchni 0,7247 ha, na dz. o nr ewid.79/1 obręb Izabelin, gm. Kramsk, 

Upubliczniono w dniach od 05.09.2025 r. do 19.09.2025 r.

Materiały

Zawiadomienie RDOŚ w Poznaniu z dnia 02.09.2025 r., znak: WOO-II.420.16.2025.MW.10
WOO-II420162025MW10.pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.09.2025 13:50 Magdalena Stochaj
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Magdalena Stochaj
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 02.09.2025 r., znak: WOO-II.420.16.2025.MW.10 (dot. Zmiana lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa na użytek rolny o łącznej powierzchni 0,7247 ha, na dz. o nr ewid.79/1 obręb Izabelin, gm. Kramsk) 1.0 05.09.2025 13:49 Magdalena Stochaj
Zawiadomienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu z dnia 02.09.2025 r., znak: WOO-II.420.16.2025.MW.10 (dot. Zmiana lasu niestanowiącego własności Skarbu Państwa na użytek rolny o łącznej powierzchni 0,7247 ha, na dz. o nr ewid.79/1 obręb Izabelin, gm. Kramsk) 1.0 05.09.2025 13:50 Magdalena Stochaj

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}