W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Administracyjnego - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46). W Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie przedmiotowy zakres reguluje dodatkowo zarządzenie nr 312 Wojewody Warmińsko-Mazurskiego z dnia 13 września 2022 r. w  sprawie organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w Warmińsko-Mazurskim Urzędzie Wojewódzkim w Olsztynie.

 

SPOSOBY WNIESIENIA SKARGI / WNIOSKU

Osobiście:
Punkt Obsługi Klienta (POK)
Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9,  10-575 Olsztyn

POK zawiadamia wyznaczonego pracownika Biura Wojewody, w przypadku konieczności osobistego przyjęcia interesanta (sporządzenia protokołu przyjęcia skargi lub wniosku).

Godziny przyjęć:
Poniedziałek: 7.30-16.00
Wtorek: 7.30-15.30
Środa: 7.30-15.30
Czwartek: 7.30-15.30
Piątek: 7.30-15.30

Pocztą tradycyjną:
Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, 

10-575 Olsztyn

Drogą elektroniczną:
e-mail: sekrbw@uw.olsztyn.pl
elektroniczna skrzynka podawcza: /WMURZADWOJ/skrytka lub /WMURZADWOJ/SkrytkaESP

 

UWAGA: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki nie udziela odpowiedzi na pisma anonimowe.  Zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r.
w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt. 1).

 

 

Materiały

ZARZĄDZENIE nr 312 w sprawie skarg i wniosków
ZARZĄDZENIE​_nr​_312​_w​_sprawie​_skarg​_i​_wniosków.pdf 4.49MB
zał. 1 Protokół przyjęcia skargi
zał​_1​_Protokół​_przyjęcia​_skargi.docx 0.02MB
zał. 2 Ewidencja przyjęć obywateli w Wydziale
zał​_2​_Ewidencja​_przyjęć​_obywateli​_w​_Wydziale.docx 0.02MB
zarzadzenie​_w​_sprawie​_petycji​_2015
px​_zarzadzenie​_w​_sprawie​_petycji​_2015.pdf 0.06MB
skargi​_i​_wnioski​_sprawozdanie​_za​_2009
px​_skargi​_i​_wnioski​_sprawozdanie​_za​_2009r.pdf 0.16MB
skargi​_i​_wnioski​_​_sprawozdanie​_za​_2010
px​_skargi​_i​_wnioski​_​_sprawozdanie​_za​_2010r.pdf 0.14MB
Klauzula informacyjna – skargi i wnioski
Klauzula​_informacyjna​_–​_skargi​_i​_wnioski.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.08.2019 12:39 Paweł Gackiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Biuro Wojewody
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 14.0 16.09.2022 14:21 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 13.0 15.09.2022 08:00 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 12.0 30.11.2021 11:49 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 11.0 15.11.2021 13:32 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 10.0 15.11.2021 13:27 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 9.0 03.03.2021 12:44 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 8.0 22.01.2020 15:30 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 7.0 22.01.2020 15:30 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 6.0 22.01.2020 15:26 Paweł Gackiewicz
Skargi i wnioski 5.0 04.12.2019 14:53 Łukasz Lidman
Skargi i wnioski 4.0 28.08.2019 07:35 Urszula Kalinowska
Skargi i wnioski 3.0 23.08.2019 09:50 Paweł Gackiewicz
Skargi i wnioski 2.0 23.08.2019 09:50 Paweł Gackiewicz
Skargi i wnioski 1.0 22.08.2019 12:39 Paweł Gackiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}