Nagroda im. dr. Pawła Stępki

Nagroda im. dr. Pawła Stępki

Nagroda im. dr Pawła Stępki przyznawana jest przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Wydziały Uniwersytetu Warszawskiego: Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii oraz  Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych za najlepszą rozprawę doktorską oraz wydawnictwo z dziedziny mediów elektronicznych.

Ideą Nagrody ustanowionej w 2011 roku decyzją Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Rady Wydziałów Uniwersytetu Warszawskiego: Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii oraz  Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych jest promowanie wartościowych prac i ich autorów podejmujących w interesujący  sposób tematykę mediów elektronicznych, a także wyróżnianie zasługujących na to wydawnictw naukowych i popularnonaukowych z dziedziny mediów elektronicznych.

Regulamin konkursu

Informacja prasowa

Klauzula Rodo

Materiały

Regulamin konkursu im. P. Stępki
regulamin​_konkursu​_imP​_Stepki​_2024.pdf 0.20MB
Laureaci

2025 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

  • dr Weronika Dopierała – Kalińska za pracę pt. Informacja w internecie. Zawartość polskich mediów informacyjnych online w kontekście oddziaływania nowych technologii.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów elektronicznych:

  • dr hab. Paweł Urbaniak za publikację pt. System odpowiedzialności mediów w Polsce na tle systemów w innych krajach.

Decyzja Kapituły Nagrody 2025 rok 

2024 rok

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów elektronicznych:

  • dr Łukasz Gajek za publikację pt. Administracyjne kary pieniężne w ustawie o radiofonii i telewizji.

Decyzja Kapituły Nagrody 2024 rok 

2023 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

  • dr Diana Rutkowska-Acewicz  za pracę pt. BBC w epoce cyfrowej. Ewolucja nadawcy publicznego w erze nowych technologii.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów elektronicznych:

  • dr Aleksandra Chmielewska za publikację pt. Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych.

Decyzja Kapituły Nagrody 2023     pdf 1,65 MB

2022 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

  • dr Katarzyna Kopeć – Ziemczyk za pracę pt. „Polaryzacja mediów w Polsce. Analiza zawartości  „Wiadomości” TVP i „Faktów” TVN w okresie kampanii samorządowej w 2018 roku”.
  • o. dr Dariusz Drążek CSsR  za pracę pt. „Misja naziemnych telewizji katolickich w Polsce po 1989 roku na przykładzie Telewizji Trwam. Studium teologiczno-medialne".

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów elektronicznych:

  • dr Katarzyna Kamińska – Korolczuk za publikację pt. "Polityka i media a kryzys zaufania. Polityka informacyjna mocarstw w czasie zagrożenia".

Decyzja Kapituły Nagrody 2022 r.   pdf 0,04 MB

2021 rok

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów elektronicznych:

dr hab. Klaudia Cymanow-Sosin za pracę pt.: „Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube”.

Decyzja kapituły pdf 40 KB

2020 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

dr Anna Wilińska-Zelek za pracę pt.: „Samoregulacja i współregulacja w systemach medialnych”.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediówelektronicznych:

dr  hab. Jan Kreft za pracę pt.: „Władza algorytmów. U źródeł potęgi Google i Facebooka”.

Decyzja kapituły pdf  419 KB

2019 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

dr Anna Stoppel za pracę pt.: „Nowe media jako przestrzeń rywalizacji politycznej na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015”.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

dr  hab. Małgorzata Adamik-Szysiak za pracę pt.: „Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych”.

Decyzja Kapituły docx  24 KB

2018 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

dr Łukasz Goniak za pracę pt.: „Redefinicja zawodu dziennikarza w dobie konwergencji mediów”.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

dr hab. Weronika Świerczyńska-Głownia za pracę pt.: ,,Działalność programowa telewizji publicznej. Kluczowe determinanty programowania i dystrybucja oferty” wydaną przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.  

Decyzja Kapituły docx  23 KB

2017 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

dr Natalia Moćko za pracę pt.: „Programy animowane dla dzieci w historii telewizji polskiej. Znak, styl, dyskurs”.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

Prof. dr hab. Alicja Jaskiernia za pracę pt.: „Od telewizji masowej do Netfliksa. Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej”  wydaną przez Oficynę Wydawniczą ASPRA – JR z Warszawy.

Decyzja Kapituły docx  24 KB

2016 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

dr Maciej Wiktorowski za pracę „Strategie zarządzania rozbudową portfeli produktowych w obliczu zmiany technologicznej na rynku polskich mediów – przełom pierwszej i drugiej dekady XXI w.”
 

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

Dr Zbigniew Pinkalski za pracę pt. „Prawna ochrona formatów telewizyjnych” wydaną przezWydawnictwo Wolters Kluwer SA.

Decyzja Kapituły pdf  1,1 MB

2015 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów elektronicznych:

dr David E. Kalisz za pracę pt. „Strategia konkurencji. Przypadek rynku telewizyjnego w Polsce”.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

dr Weronika Świerczyńska-Głownia za książkę pt. „Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce. Analiza przypadku TVP i TVN”.

Wyróżnienie honorowe zostało przyznane za książkę pt. „Haktywizm (cyberterroryzm, haking, protest obywatelski, cyberaktywizm, e-mobilizacja)” pod redakcją profesor Marii Marczewskiej-Rytko.

Decyzja Kapituły docx  23 KB

2014 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów:

dr Bogumiła Mateja-Jaworska za pracę pt. „Posttelewizja? Widzowie wobec przemian mediów”.

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

Prof. Maria Marczewska-Rytko za pracę „Demokracja elektroniczna. Kontrowersje i dylematy”.

Decyzja Kapituły docx  18 KB

2013 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów:

dr Jakub Parnes za pracę pt. „Rola lokalnych mediów internetowych w procesie kształtowania się informacyjnego społeczeństwa na przykładzie aglomeracji łódzkiej".

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

dr Marzena Barańska za pracę pt. „Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji. Studium polityczno-prawne".

Decyzja Kapituły pdf  60,4 KB

2012 rok

Nagroda w kategorii za najlepszą rozprawę doktorską w dziedzinie mediów:

dr Rafał Kuś za pracę pt. „Public Broadcasting Service: miejsce telewizji publicznej w systemie medialnym Stanów Zjednoczonych”

Nagroda w kategorii za najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe z dziedziny mediów:

dr hab. Jędrzej Skrzypczak za pracę pt. „Polityka medialna w zakresie konwersji cyfrowej radiofonii i telewizji”

Decyzja Kapituły doc  36 KB

Skład Kapituły Nagrody imienia dr. Pawła Stępki w 2025 roku
  • Dr hab. prof. AKSiM Hanna Karp, Przewodnicząca Kapituły, Członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji;
  • Prof. dr hab. Janusz Adamowski, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, współorganizator Konkursu;
  • Prof. dr hab. Jan Garlicki, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, współorganizator Konkursu;
  • Dr hab. prof. UŚ Dagmara Głuszek-Szafraniec, Zastępca Dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Medialnej,  Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego;
  • Prof. dr hab. Iwona Hofman, Dyrektorka Instytutu Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach UMCS, Prezeska Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej;
  • Ks. dr hab. prof. UKSW Krzysztof Marcyński, Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa, Wydział Teologiczny UKSW;
  • Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ w Krakowie;
  • Ks. dr hab. prof. UPJPII Sławomir Soczyński SDS, Dziekan Wydziału Nauk Społecznych UPJPII w Krakowie;
  • Dr hab. prof. AFiB Vistula Stanisław Stępka, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, przedstawiciel rodziny dr. Pawła Stępki;
  • Mecenas Marcin Świerżewski, przedstawiciel środowiska kolegów dr. Pawła Stępki z Uniwersytetu Warszawskiego;
  • Prof. dr hab. Tadeusz Wallas, Pełnomocnik Rektora ds. Rozwoju Uczelni, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicz w Poznaniu;
  • Albert Woźniak, Sekretarz Kapituły, Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Skład Kapituły Nagrody imienia dr. Pawła Stępki w 2024 roku
Skład Kapituły Nagrody imienia dr. Pawła Stępki w 2023 roku
  • Dr hab. prof. AKSiM Hanna Karp, Przewodnicząca Kapituły, Członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji;
  • Prof. dr hab. Janusz Adamowski, Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, współorganizator Konkursu;
  • Ks. prof. dr hab. Michał Drożdż, Dziekan Wydziału Nauk Społecznych UPJPII w Krakowie; zmarł 15.06.2023 r.
  • Prof. dr hab. Jan Garlicki, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, współorganizator Konkursu;
  • Dr hab. Prof. UŚ Dagmara Głuszek-Szafraniec, Zastępca Dyrektora Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Medialnej,  Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego;
  • Prof. dr hab. Iwona Hofman, Prezes Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej;
  • Ks. dr hab. prof. UKSW Krzysztof Marcyński, Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa, Wydział Teologiczny UKSW;
  • Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ w Krakowie;
  • Prof. dr hab. Stanisław Stępka, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, przedstawiciel rodziny dr. Pawła Stępki;
  • Mecenas Marcin Świerżewski, przedstawiciel środowiska kolegów dr. Pawła Stępki
    z Uniwersytetu Warszawskiego;
  • Prof. dr hab. Tadeusz Wallas, Prorektor UAM, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicz w Poznaniu;
  • Albert Woźniak, Sekretarz Kapituły, Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Skład Kapituły Nagrody imienia dr. Pawła Stępki w latach 2017 - 2022
  • Prof. dr hab. inż. Janusz Kawecki, Przewodniczący Kapituły, Członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji;
  • Prof. dr hab. Janusz Adamowski, Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, współorganizator Konkursu;
  • Ks. prof. dr hab. Michał Drożdż, Dziekan Wydziału Nauk Społecznych UPJPII w Krakowie;
  • Prof. dr hab. Jan Garlicki, Wydział Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego, współorganizator Konkursu;
  • Prof. dr hab. Iwona Hofman, Prezes Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej;
  • Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego;
  • Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ w Krakowie;
  • Prof. dr hab. Stanisław Stępka, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, przedstawiciel rodziny dr. Pawła Stępki;
  • Mecenas Marcin Świerżewski, przedstawiciel środowiska kolegów dr. Pawła Stępki 
  • z Uniwersytetu Warszawskiego;
  • Prof. dr hab. Tadeusz Wallas, Prorektor UAM, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicz w Poznaniu;
  • Albert Woźniak, Sekretarz Kapituły, Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
dr Paweł Stępka (1977–2010)

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Administracji i Nauk Politycznych Uniwersytetu w Konstancji, specjalista ds. mediów i komunikacji.

W latach 2002-2010 ekspert a następnie wicedyrektor Departamentu Polityki Europejskiej i Współpracy z Zagranicą Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Przedstawiciel Polski w Radzie Europy w Komitecie Zarządzającym ds. Mediów i  Nowych Usług Komunikacyjnych (CDMC), Grupie Specjalistów do spraw Różnorodności Mediów (MC-S-MD) oraz Grupie Specjalistów ds. nowych mediów (MC-NM).

Od 2003 roku naukowo zajmował się także analizą sieci społecznych jako narzędzia wspierającego zarządzanie wiedzą i komunikacją wewnątrz organizacji. Współzałożyciel Episteme Managers. Zmarł tragicznie 8 listopada 2010 roku.

Lista publikacji:

I. Publikacje książkowe:

  1. Paweł Stępka, „Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej” Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Warszawa 2010.

 

II. Artykuły naukowe:

  1. Paweł Stępka, Grupy interesu w systemie politycznym UE, w: Przegląd Europejski 2(3) 2001, s. 175-191
  2. Paweł Stępka, Sieć jako metafora systemu politycznego Unii Europejskiej, w: Przegląd Europejski 1(10) 2005, s.106-118
  3. Paweł Stępka, Wojciech Kołodziejczyk „Radio internetowe - szanse i wyzwania”, Studia Medioznawcze Nr 2 (25) 2006
  4. Paweł Stępka, „Ponadgraniczna koncentracja własnosci mediów na przykładzie europejskiego sektora telewizyjnego”, Global Media Journal—Polish Edition No 1 (3), 2007 (http://www.globalmediajournal.collegium.edu.pl/artykuly/wiosna%202007/Stepka%20-%20europejski%20sektor%20telewizyjny.pdf)
  5. Paweł Stępka „Formalna niezależność europejskich regulatorów rynku mediów elektronicznych”, Studia Medioznawcze Nr 2 (29) 2007
  6. Paweł Stępka „Zintegrowane ciała regulacyjne w dobie konwergencji technologicznej”, Studia Medioznawcze Nr 4 (31) 2007
  7. Paweł Stępka, Wojciech Kołodziejczyk "Stare" i "nowe media". Dyrektywa "O audiowizualnych usługach medialnych" jako próba odpowiedzi na wyzwania rynkowe i technologiczne, Studia Medioznawcze Nr 1 (32) 2008
  8. Paweł Stępka, Konrad Subda „Wykorzystanie analizy sieci społecznych (SNA) do budowy organizacji opartej na wiedzy„ E-mentor nr 1 (28) / 2009 (http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/28/id/618)
  9. Paweł Stępka, Konrad Subda „Struktury sieciowe - możliwości pomiaru, analizy i zarządzania kapitałem relacyjnym przedsiębiorstwa”, Zeszyty Naukowe "Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów" Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Zeszyt Nr 100 (V/2010)

 

III. Analizy Biura KRRiT przygotowane pod kierunkiem dr. Pawła Stępki:

  1. Paweł Stępka, Albert Woźniak „Telewizja publiczna w wybranych państwach Europy Środkowej”, Analiza Biura KRRiT nr 1/2003, kwiecień 2003 r. pdf  156 KB
  2. Paweł Stępka „Uregulowania prawne dotyczące reklamy leków w ustawodawstwie wybranych państw europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 2/2003, lipiec 2003 r. pdf  188 KB
  3. Paweł Stępka, Wojciech Kołodziejczyk „Nowe formy reklamy”, Analiza Biura KRRiT nr 3/2003, październik 2003 r. pdf  173 KB
  4. Paweł Stępka „Współudział nadawców telewizyjnych w finansowaniu produkcji kinematograficznej”, Analiza Biura KRRiT nr 1/2004, styczeń 2004 r. pdf  153 KB
  5. Paweł Stępka „Obowiązek składania sprawozdań przez niezależne ciała regulujące na przykładzie wybranych państw europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 3/2004, styczeń 2004 r. pdf  144 KB
  6. Paweł Stępka „Koncentracja własności mediów z perspektywy Rady Europy i Unii Europejskiej”, Analiza Biura KRRiT nr 4/2004, marzec 2004 r. pdf  200 KB
  7. Paweł Stępka, Wojciech Kołodziejczyk „Kontrola fuzji przedsiębiorstw w świetle Rozporządzenia Rady 139/2004/WE na podstawie wybranych przepisów”, Analiza Biura KRRiT nr 5/2004, lipiec 2004 r. pdf  151 KB
  8. Paweł Stępka, Wojciech Kołodziejczyk „Uregulowania wspólnotowe dotyczące fuzji przedsiębiorstw”, Analiza Biura KRRiT nr 6/2004, lipiec 2004 r. pdf  150 KB
  9. Paweł Stępka, Albert Woźniak, Wojciech Kołodziejczyk „Systemy poboru opłat abonamentowych w wybranych państwach europejskich”, wrzesień 2004 r., KRRiT (opublikowane również w Biuletyn KRRiT lipiec-wrzesień 2004 r.) pdf  352 KB
  10. Paweł Stępka, Albert Woźniak „Kanały tematyczne w ofercie nadawców publicznych”, Analiza Biura KRRiT nr 1/2005, luty 2005 r. pdf  190 KB
  11. Paweł Stępka, Albert Woźniak „Rynek mediów w Wielkiej Brytanii”, Analiza Biura KRRiT nr 2/2005, lipiec 2005 r. pdf  169  KB
  12. Paweł Stępka „Przegląd modeli ciał regulacyjnych na przykładzie wybranych państw” Analiza Biura KRRiT nr 4/2005, grudzień 2005 r. pdf  378 KB
  13. Paweł Stępka „Polityka na rzecz ochrony pluralizmu w mediach na przykładzie wybranych państw europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 5/2005, grudzień 2005 r. pdf  285 KB
  14. Paweł Stępka, Wojciech Kołodziejczyk „Radio Internetowe”, Analiza Biura KRRiT nr 14/2005, Warszawa, 2005 r. pdf  440KB
  15. Paweł Stępka, Albert Woźniak „Specyfika i struktura rynków mediów elektronicznych wybranych państw europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 2/2006, sierpień 2006 r. pdf  390 KB
  16. Paweł Stępka, Albert Woźniak, Ewa Murawska-Najmiec „System podziału środków abonamentowych na przykładzie wybranych państw europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 3/2006, sierpień 2006 r. pdf  221 KB
  17. Paweł Stępka, Albert Woźniak, Ewa Murawska-Najmiec, Piotr Popa „Instrumenty promujące niezależność mediów publicznych na przykładzie wybranych państw europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 5/2006, październik 2006 r. pdf  314 KB
  18. Paweł Stępka „Media trzeciego sektora w państwach europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 6/2006, grudzień 2006 r. pdf  187 KB
  19. Paweł Stępka, Wojciech Kołodziejczyk „Mechanizmy samo- i współ-regulacyjne w obszarze mediów”; Analiza Biura KRRiT nr 14/2006, Warszawa, 2006 r. pdf  225 KB
  20. Paweł Stępka, Albert Woźniak „Problem stosowania pomocy publicznej w kontekście działalności nadawców publicznych”, Analiza Biura KRRiT nr 1/2007, styczeń 2007 r. pdf  289 KB
  21. Paweł Stępka „Zintegrowane ciała regulacyjne ds. komunikacji elektronicznej”, Analiza Biura KRRiT nr 2/2007, marzec 2007 r. pdf  661 KB
  22. Paweł Stępka „Aktywność europejskich mediów publicznych w obszarze nowych usług medialnych - stan dyskusji”, Analiza Biura KRRiT nr 4/2007, grudzień 2007 r. pdf  239 KB
  23. Paweł Stępka, Albert Woźniak, Maria Borkowska, Ewa Murawska-Najmiec „Systemy poboru opłat abonamentowych w wybranych państwach europejskich (aktualizacja)”, Analiza Biura KRRiT nr 5/2007, grudzień 2007 r. pdf  376 KB
  24. Paweł Stępka, Maria Borkowska „Problem tzw. „głośnej reklamy” w wybranych krajach europejskich i pozaeuropejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 2/2008, listopad 2008 r. pdf  144 KB
  25. Paweł Stępka „Rynek wideo na żądanie (VoD) w Polsce”, Analiza Biura KRRiT nr 1/2009, luty 2009 r. pdf  267 KB
  26. Paweł Stępka „Wideo na żądanie w kontekście implementacji tzw. dyrektywy "O audiowizualnych usługach medialnych”, kwiecień 2009r., Analiza Biura KRRiT nr 3/2009 pps  3,9 MB
  27. Paweł Stępka, Albert Woźniak „Finansowanie mediów elektronicznych ze środków publicznych - analiza porównawcza na przykładzie wybranych państw europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 4/2009, maj 2009r. pdf  271 KB
  28. Paweł Stępka, Maria Borkowska, Ewa Murawska-Najmiec, Albert Woźniak „Organizacje międzynarodowe i wybrane państwa europejskie wobec edukacji medialnej”, Analiza Biura KRRiT nr 2/2010, marzec 2010 r. pdf  237 KB
  29. Paweł Stępka, Albert Woźniak, Ewa Murawska-Najmiec „Finansowanie mediów audiowizualnych ze środków publicznych - analiza porównawcza na przykładzie wybranych państw europejskich (aktualizacja)”, Analiza Biura KRRiT nr 3/2010, marzec 2010 r. pdf  279 KB
  30. Paweł Stępka, Ewa Murawska-Najmiec, Albert Woźniak „Implementacja przepisów dotyczących lokowania produktu w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej”, Analiza Biura KRRiT nr 4/2010, lipiec 2010 r. pdf  334 KB
  31. Paweł Stępka „Rola organów regulacyjnych w systemach współregulacyjnych”, Analiza Biura KRRiT nr 6/2010, wrzesień 2010 r. pdf  156 KB
  32. Paweł Stępka, Ewa Murawska-Najmiec, Halina Rostek, Albert Woźniak „Usługi telekomunikacyjne o podwyższonej opłacie w przekazach telewizyjnych i radiowych - rola organów regulacyjnych w wybranych państwach europejskich”, Analiza Biura KRRiT nr 7/2010, listopad 2010 r. pdf  471 KB

 

 

{"register":{"columns":[]}}