W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

System e-learningowy służby cywilnej

Dzięki systemowi e-learningowemu służby cywilnej członkowie korpusu służby cywilnej mogą zdalnie podnosić swoje kompetencje. System jest adresowany do użytkowników z jednostek administracji rządowej, w których zatrudnieni są członkowie korpusu służby cywilnej.

Tematyka i zakres kursów (podzielonych na 6 kategorii: prawo i administracja, ekonomia i finanse, zarządzanie, kursy interpersonalne, informatyczne i analityczne) związane są z potrzebami szkoleniowymi członków korpusu służby cywilnej. Potrzeby te monitorujemy i staramy się na nie odpowiadać poprzez tworzenie nowych kursów.

Od czasu powstania systemu w 2007 roku stale podejmujemy działania na rzecz rozbudowy systemu m.in. podnosimy wersje systemu, unowocześniamy szatę graficzną, aktualizujemy kursy.

System e-learningowy służby cywilnej jest dostępny tu.

Czym są kursy e-learningowe?

Kursy e-learningowe są prowadzone zdalnie z wykorzystaniem internetu w sposób asynchroniczny. Oznacza to, że uczestnicy uczą się samodzielnie w dowolnym miejscu i czasie. Po założeniu konta w systemie uzyskasz dostęp do materiałów szkoleniowych w postaci lekcji oraz materiałów dodatkowych. Logowanie do systemu wymaga danych w postaci: loginu (nazwy użytkownika) oraz hasła. 

 

Jak wygląda kurs e-learningowy?

Typowy kurs w naszym systemie jest podzielony na lekcje, które rozpoczynają się wprowadzeniem objaśniającym temat i cel lekcji. Podstawowe materiały szkoleniowe prezentowane są w postaci informacji zawierających opis, tablice graficzne i ćwiczenia. Kurs kończy się testem sprawdzającym wiedzę.

 

Zasady dostępu do kursów

Aby uzyskać dostęp do kursów e-learningowych wystarczy założyć konto użytkownika i zapisać się na wybrane kursy.

 

Czy po zakończeniu kursu otrzymam zaświadczenie?

Tak, po uzyskaniu wymaganego wyniku testu końcowego system automatycznie wygeneruje zaświadczenie. Będzie ono dostępne po kliknięciu na ikonę nad słowem "zaświadczenie" na stronie kursu.

 

Jak długo będę mógł/mogła korzystać z kursu?

Po zapisaniu się na wybrany kurs można z niego korzystać bezterminowo.  Równocześnie dbamy o to, aby nasze kursy najlepiej spełniały oczekiwania pracowników służby cywilnej. Dlatego kurs, na który się zapisałeś, może np. zostać zaktualizowany lub zastąpiony nowszą wersją. Warto być na bieżąco i odświeżać swoją wiedzę!

 

Czy korzystanie z kursów udostępnianych w systemie jest darmowe?

Tak, wszystkie kursy udostępnione w systemie są darmowe i nie wymagają posiadania dodatkowych uprawnień.

 

Kto jest administratorem danych osobowych użytkowników kursów?

Administratorem danych osobowych jest Szef Służby Cywilnej.

W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów związanych z obsługą Systemu e‑learningowego służby cywilnej, należy wysłać zgłoszenie do serwisu technicznego na adres: kprm@platforma.e-learning.pl.

Lista kursów:

Do Państwa dyspozycji są 62 kursy o różnorodnej tematyce:

  1. Analiza danych przy użyciu MS Excel
  2. Analiza danych przy użyciu MS Excel i/lub R oraz metody prezentacji danych i uzyskanych wyników - poziom podstawowy
  3. Analiza danych przy użyciu MS Excel i/lub R oraz metody prezentacji danych i uzyskanych wyników - poziom zaawansowany
  4. Analiza kontrfaktyczna jako narzędzie badania efektywności interwencji - poziom zaawansowany
  5. Analiza kontrfaktyczna jako narzędzie badania efektywności interwencji - poziom podstawowy
  6. Dostępność cyfrowa - kurs dla redaktorów merytorycznych stron internetowych urzędów
  7. Dostępność cyfrowa - kurs dla redaktorów technicznych stron internetowych urzędów
  8. Dostępność w zatrudnieniu oraz obsłudze klientów ze szczególnymi potrzebami
  9. Dostępny urząd - szkolenie dla koordynatorów
  10. Działanie urzędu w sytuacji kryzysowej
  11. Efektywna praca zdalna
  12. Efektywne zarządzanie zespołem
  13. Egzamin na urzędnika mianowanego - test wiedzy
  14. Etyka – szkolenie dla osób niezajmujących wyższych stanowisk w służbie cywilnej
  15. Etyka – szkolenie dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej
  16. Etyka - szkolenie dla osób zajmujących wyższe stanowiska w służbie cywilnej
  17. Jak prowadzić szkolenia zdalne
  18. Język angielski
  19. Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce
  20. Komunikacja oraz zarządzanie uwagami interesariuszy konsultacji publicznych
  21. Konsultacje publiczne
  22. Konsultacje publiczne w rządowym procesie legislacyjnym
  23. Kontrola zamówień publicznych - omówienie przypadków problemowych
  24. Matematyka finansowa ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych ze zmianą wartości pieniądza w czasie - poziom podstawowy
  25. Matematyka finansowa ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych ze zmianą wartości pieniądza w czasie - poziom zaawansowany
  26. Nowoczesne standardy obsługi klienta
  27. Obsługa klienta z niepełnosprawnościami
  28. Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami
  29. Ocena skutków regulacji
  30. Ochrona danych osobowych z uwzględnieniem przepisów RODO
  31. Podejście procesowe w obsłudze klienta
  32. Prezentacja wyników analizy danych
  33. Projektowanie usług publicznych dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami
  34. Projektowanie zorientowane na człowieka
  35. Przeciwdziałanie korupcji
  36. Radzenie sobie ze stresem i efektywne zarządzanie czasem
  37. Rozwijanie kluczowych umiejętności liderów procesu zmiany
  38. Skuteczna komunikacja
  39. Skuteczna rekrutacja zdalna
  40. Tworzenie komunikatów pisemnych zrozumiałych i dopasowanych do odbiorcy
  41. Umiejętność podejmowania decyzji
  42. Wnioskowanie na podstawie małych prób - poziom podstawowy
  43. Wnioskowanie na podstawie małych prób - poziom zaawansowany
  44. Wybrane metody analizy danych jakościowych i prezentacja wyników takich badań – poziom zaawansowany
  45. Wybrane metody analizy danych jakościowych i prezentacja wyników takich badań – poziom podstawowy
  46. Wyszukiwanie informacji
  47. Zapobieganie zagrożeniom z obszaru cyberbezpieczeństwa – podstawowe zasady pracy w urzędzie
  48. Zarządzanie procesami w administracji rządowej
  49. Zarządzanie projektami w administracji publicznej - wprowadzenie do zagadnień praktycznych
  50. Zarządzanie projektami w administracji publicznej - zagadnienia ogólne
  51. Zarządzanie projektami w administracji publicznej - zagadnienia praktyczne
  52. Zarządzanie przez kompetencje
  53. Zarządzanie satysfakcją klienta
  54. Zatrudnienie osób ze szczególnymi potrzebami
  55. Zdalne zarządzanie zespołem
  56. Zdrowie w środowisku pracy
  57. Zmiany w prawie pracy w świetle nowelizacji kodeksu pracy
  58. Zmiany w prawie zamówień publicznych
  59. Zrównoważony rozwój – szkolenie dla pracowników administracji publicznej
  60. Zrównoważony rozwój – szkolenie dla trenerów
  61. Źródła danych ze szczególnym uwzględnieniem możliwości pozyskania danych jednostkowych niezbędnych do oszacowania wpływu regulacji - poziom zaawansowany
  62. Źródła danych ze szczególnym uwzględnieniem możliwości pozyskania danych jednostkowych niezbędnych do oszacowania wpływu regulacji - poziom podstawowy
{"register":{"columns":[]}}