W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rada do Spraw Repatriacji

Rada do Spraw Repatriacji jest organem opiniodawczo-doradczym Pełnomocnika Rządu do Spraw Repatriacji. Składa się z 5 członków powoływanych przez Prezesa Rady Ministrów na wniosek Pełnomocnika spośród osób wyróżniających się wiedzą i doświadczeniem w zakresie repatriacji. Kadencja Rady trwa 5 lat.

O radzie

Do zadań Rady do Spraw Repatriacji należy:

  • zgłaszanie propozycji w zakresie usprawnienia organizacji procesu repatriacji,
  • zajmowanie stanowiska wobec projektów aktów prawnych w zakresie repatriacji,
  • wyrażanie, na wniosek Pełnomocnika, opinii we wszystkich sprawach z zakresu repatriacji.

Skład Rady do Spraw Repatriacji

Przewodnicząca

Aleksandra Ślusarek – powołana w dniu 2 sierpnia 2022 r. 

Członkowie  
Antonina Grabowska – powołana w dniu 11 kwietnia 2024 r.
Maciej Rusek – powołany w dniu 11 kwietnia 2024 r.
Bartosz Wieliński – powołany w dniu 11 kwietnia 2024 r.
Robert Wyszyński – powołany w dniu 2 sierpnia 2022 r.
 

Kontakt

Adres: ul. Batorego 5, 02-591 Warszawa
Telefon: 22 601 39 35
E-mail: obywatelstwo@mswia.gov.pl

Sprawozdania i uchwały

Materiały

Sprawozdanie z działalności Rady do Spraw Repatriacji za rok 2017
Sprawozdanie​​_z​​_działalności​​_Rady​​_do​​_Spraw​​_Repatriacji​​_za​​_rok​​_2017.pdf 0.35MB
Sprawozdanie z działalności Rady do Spraw Repatriacji za rok 2018
Sprawozdanie​_z​_działalności​_Rady​_do​_Spraw​_Repatriacji​_za​_rok​_2018.pdf 0.41MB
Sprawozdanie z działalności Rady do Spraw Repatriacji za rok 2019
sprawozdanie​​_z​​_dzialalnosci​​_rady​​_do​​_spraw​​_repatriacji​​_za​​_rok​​_2019.pdf 0.43MB
Sprawozdanie z działalności Rady Do Spraw Repatriacji za rok 2020
sprawozdanie​_z​_dzialanosci​_rady​_ds​_repatriacji​_za​_rok​_2020.pdf 0.43MB
Sprawozdanie z działalności Rady Do Spraw Repatriacji za rok 2021
sprawozdanie​​_z​​_dzialanosci​​_rady​​_ds​​_repatriacji​​_za​​_rok​​_2021.PDF 0.57MB
Sprawozdanie z działalności Rady do Spraw Repatriacji za rok 2022
sprawozdanie​​_z​​_dzialanosci​​_rady​​_ds​​_repatriacji​​_za​​_rok​​_2022.PDF 0.17MB
Uchwała Nr 1/2018 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 18 grudnia 2018 r.
Uchwala​_Nr​_1​_z​_2018​_r.docx 0.03MB
Uchwała Nr 1/2019 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 20 sierpnia 2019 r.
Uchwala​_Nr​_1​_z​_2019​_r.docx 0.02MB
Uchwała Nr 1/2021 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 12 lutego 2021 r.
Uchwala​_Nr​_1​_z​_2021​_r.docx 0.03MB
Uchwała Nr 2/2021 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 12 lutego 2021 r.
Uchwala​_Nr​_2​_z​_2021​_r.docx 0.03MB
Uchwała Nr 3/2021 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 12 lutego 2021 r.
Uchwala​_Nr​_3​_z​_2021​_r.docx 0.02MB
Uchwała Nr 4/2021 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 24 marca 2021 r.
Uchwala​_Nr​_4​_z​_2021​_r.docx 0.01MB
Uchwała Nr 1/2022 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 31 stycznia 2022 r.
Uchwala​_Nr​_1​_z​_2022​_r.docx 0.02MB
Uchwała Nr 1/2023 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 27 kwietnia 2023 r.
Uchwala​_Nr​_1​_z​_2023​_r.docx 0.02MB
Uchwała Nr 2/2023 Rady do Spraw Repatriacji z dnia 14 grudnia 2023 r.
Uchwala​_Nr​_2​_z​_2023​_r.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
17.04.2024 13:05 Joanna Ćmiel
Pierwsza publikacja:
22.11.2018 12:19 Adam Nowakowski
{"register":{"columns":[]}}