W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rada do Spraw Repatriacji

Rada do Spraw Repatriacji jest organem opiniodawczo-doradczym Pełnomocnika Rządu do Spraw Repatriacji. Składa się z 5 członków powoływanych przez Prezesa Rady Ministrów na wniosek Pełnomocnika spośród osób wyróżniających się wiedzą i doświadczeniem w zakresie repatriacji. Kadencja Rady trwa 5 lat.

O radzie

Do zadań Rady do Spraw Repatriacji należy:

  • zgłaszanie propozycji w zakresie usprawnienia organizacji procesu repatriacji,
  • zajmowanie stanowiska wobec projektów aktów prawnych w zakresie repatriacji,
  • wyrażanie, na wniosek Pełnomocnika, opinii we wszystkich sprawach z zakresu repatriacji.

Skład Rady do Spraw Repatriacji

Przewodnicząca

Aleksandra Ślusarek - powołana w dniu 1 sierpnia 2017 r. 

Członkowie  

Patrycja Cieślik – powołana w dniu 13 marca 2018 r.
Jerzy Karwowski – powołany w dniu 1 sierpnia 2017 r.
Krzysztof Zaremba – powołany w dniu 1 sierpnia 2017 r.
Robert Wyszyński – powołany w dniu 11 grudnia 2017 r.
 

Kontakt

Adres: ul. Batorego 5, 02-591 Warszawa
Telefon: 22 601 39 35
E-mail: obywatelstwo@mswia.gov.pl

Sprawozdania

Materiały

Sprawozdanie z działalności Rady do Spraw Repatriacji za rok 2017
Sprawozdanie​​_z​​_działalności​​_Rady​​_do​​_Spraw​​_Repatriacji​​_za​​_rok​​_2017.pdf 0.35MB
Sprawozdanie z działalności Rady do Spraw Repatriacji za rok 2018
Sprawozdanie​_z​_działalności​_Rady​_do​_Spraw​_Repatriacji​_za​_rok​_2018.pdf 0.41MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
12.12.2019 12:20 Magdalena Jakubiak
Pierwsza publikacja:
22.11.2018 12:19 Adam Nowakowski