W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

MALUCH plus 2017: pytania i odpowiedzi

02.12.2016

Ruszył program „MALUCH plus” 2017. Łącznie do rozdysponowania jest 151 mln zł. W tej edycji przybył dodatkowy moduł. Wyjaśniamy, jak ubiegać się o dofinansowanie. Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. 

W pierwszej części informatora wyjaśniamy, jakie zasady obowiązują w poszczególnych modułach. Druga część, to odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania: Gdzie znaleźć informację o liczbie dzieci w gminie? Jakie dokumenty dołączyć do wniosku? Jak wygląda współpraca z uczelniami?

„MALUCH plus” 2017 to program wspierający rozwój instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 – żłobków, klubów dziecięcych i dziennych opiekunów, w ramach którego można otrzymać dofinansowanie nawet do 80 proc. kosztów projektu.

Program jest skierowany do gmin, osób fizycznych, osób prawnych - w tym uczelni - i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej. Dotację można otrzymać na utworzenie w 2017 r. nowych miejsc opieki oraz zapewnienie funkcjonowania już działających placówek.

Gminy mogą składać wnioski na tworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 do 16 grudnia, natomiast na funkcjonowania miejsc opieki utworzonych w ramach Proragmu Maluch do 9 grudnia.  
Pozostałe podmioty ubiegające się o dofinansowanie tworzenia, jak i funkcjonowania miejsc opieki nad dziećmi powinni złożyć oferty konkursowe do 9 grudnia.

 

Materiały

informator
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
04.11.2018 09:50 Biuro Promocji
Pierwsza publikacja:
04.11.2018 09:50 Biuro Promocji
{"register":{"columns":[]}}