W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie o zmianie Regulaminu konkursu grantowego realizowanego w ramach projektu pt. "Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych"

W dniu 6 lipca 2023 r., Pan Stanisław Szwed, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej, zaakceptował zmianę Regulaminu konkursu grantowego realizowanego w ramach projektu pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych”

W ww. Regulaminie wprowadzono następującą zmianę:

W części III. REALIZACJA GRANTU 3.1 ODPOWIEDZIALNOŚĆ I UMOWA O POWIERZENIE GRANTU pkt 1.  Maksymalny okres realizacji grantu wskazany we Wniosku o powierzenie grantu  powinien zawierać się w  okresie od dnia 1 sierpnia 2022 r. do dnia  31 sieprnia 2023 r.

Otrzymuje brzmienie:

pkt 1. Maksymalny okres realizacji grantu wskazany we Wniosku o powierzenie grantu  powinien zawierać się w  okresie od dnia 1 sierpnia 2022 r. do dnia  30 września 2023 r.

Materiały

Zmieniony Regulamin konkursu grantowego 06.07.2023r
Zmieniony​_Regulamin​_konkursu​_grantowego​_06.07.2023r.pdf 0.49MB
{"register":{"columns":[]}}