W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozpoznanie rynku dotyczące zlecenia do realizacji przeprowadzenia kontroli 60/80/100 projektów realizowanych w ramach PO WER

12.12.2019

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pełniące funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) dla Działań: 1.3 i 1.4 w ramach Osi Priorytetowej I oraz 2.1, 2.4, 2.5, 2.6, 2,7, 2.8, 2.9 i 2.20 w ramach Osi Priorytetowej II PO WER 2014-2020 planuje zlecić do realizacji przeprowadzenie kontroli 60/ 80/ 100 projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Informacje podstawowe

Każda kontrola obejmować będzie przeprowadzenie kontroli planowej w siedzibie Beneficjenta oraz wizyty monitoringowej w miejscu realizacji usługi (np. w trakcie szkolenia, konferencji, stażu, itp.). Wizyta monitoringowa powinna zostać przeprowadzona w miarę możliwości - w trakcie trwania kontroli planowej.

Kontrole oraz wizyty monitoringowe będą przeprowadzone w Zespołach dwuosobowych, przy czym kontrola planowa trwać będzie co najmniej 3 dni robocze, natomiast wizyta monitoringowa powinna trwać minimum 1 godzinę zegarową, a czas trwania wizyty monitoringowej powinien być uzależniony wyłącznie od charakteru wizytowanej formy wsparcia.

Szczegółowy zakres kontroli planowej oraz wizyty monitoringowej, w tym wzory list sprawdzających, które powinny zostać sporządzone w wyniku kontroli i wizyty zostały wskazane w dokumencie pn. Założenia do kontroli (załącznik nr 1 do niniejszego Rozpoznania rynku) oraz w Wyciągu z Rocznego Planu Kontroli Instytucji Pośredniczącej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój za okres od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. (załącznik nr 2 do niniejszego Rozpoznania rynku).

Kontrole będą odbywały się na terenie całego kraju i zostaną przeprowadzone nie później niż do dnia 31.10.2020 r., przy czym powyższy termin odnosi się do czynności kontrolnych w siedzibie Beneficjenta lub miejscu realizacji danego wsparcia. Zakończenie realizacji zamówienia Zamawiający  planuje na 31.12.2020 r. (w tym odbiór przedmiotu zamówienia oraz rozliczenie finansowe).

IP zwraca się z prośbą o oszacowanie kosztu przeprowadzenia * :

  • 60 kontroli planowych i 60 wizyt monitoringowych zgodnie z załączonym Formularzem cenowym (załącznik nr 3a).

lub/ oraz

  • 80 kontroli planowych i 80 wizyt monitoringowych zgodnie z załączonym Formularzem cenowym (załącznik nr 3b).

lub/ oraz

  • 100 kontroli planowych i 100 wizyt monitoringowych zgodnie z załączonym Formularzem cenowym (załącznik nr 3c).

Wskazana cena powinna zawierać wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, w tym sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego dokumentacji pokontrolnej (Informacji pokontrolnej, listy sprawdzającej, Ostatecznej Informacji pokontrolnej i Zaleceń pokontrolnych, pism przekazujących pisemne stanowisko wobec zgłoszonych zastrzeżeń, itp.), wynagrodzenie osób przeprowadzających kontrole oraz koszty delegacji, np. zakwaterowanie, podróże.

Zapytanie ma na celu określenie wartości szacunkowej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 1843) i nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2019 poz. 1145), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.


*  Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, dwie lub wszystkie części wskazane w pkt 1-3.

Termin składania ofert

Informację w formie uzupełnionego formularza cenowego należy przekazać w terminie do 8.01.2020 r. (do końca dnia) na adres mailowy: michal.jarzabek@mrpips.gov.pl 
(do wiadomości: katarzyna.ciesielska@mrpips.gov.pl).

Dodatkowe informacje

Materiały

Załącznik nr 1 – Założenia do kontroli
Załącznik​_nr​_1​_-​_Założenia​_do​_kontroli​_na​_miejscu.pdf 0.31MB
Załącznik nr 2 – Wyciąg z RPK 2019-2020
Załącznik​_nr​_2​_-​_Wyciąg​_z​_RPK​_2019-2010.pdf 0.19MB
Załącznik nr 3a – formularz cenowy
Załącznik​_nr​_3a​_-​_Formularz​_cenowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 3b – formularz cenowy
Załącznik​_nr​_3b​_-​_Formularz​_cenowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 3c – formularz cenowy
Załącznik​_nr​_3c​_-​_Formularz​_cenowy.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.12.2019 12:34 Biuro Promocji
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Jarząbek, Katarzyna Ciesielska/ Małgorzata Podrażka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpoznanie rynku dotyczące zlecenia do realizacji przeprowadzenia kontroli 60/80/100 projektów realizowanych w ramach PO WER 6.0 04.09.2020 12:18 Małgorzata Podrażka
Rozpoznanie rynku dotyczące zlecenia do realizacji przeprowadzenia kontroli 60/80/100 projektów realizowanych w ramach PO WER 5.0 12.12.2019 13:34 Biuro Promocji
Rozpoznanie rynku dotyczące zlecenia do realizacji przeprowadzenia kontroli 60/80/100 projektów realizowanych w ramach PO WER 4.0 12.12.2019 13:33 Biuro Promocji
Rozpoznanie rynku dotyczące zlecenia do realizacji przeprowadzenia kontroli 60/80/100 projektów realizowanych w ramach PO WER 3.0 12.12.2019 13:31 Biuro Promocji
Rozpoznanie rynku dotyczące zlecenia do realizacji przeprowadzenia kontroli 60/80/100 projektów realizowanych w ramach PO WER 2.0 12.12.2019 13:15 Biuro Promocji
Rozpoznanie rynku dotyczące zlecenia do realizacji przeprowadzenia kontroli 60/80/100 projektów realizowanych w ramach PO WER 1.0 12.12.2019 12:34 Biuro Promocji

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}