W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wyjaśnienie do artykułu „Kartonowa tarcza antykryzysowa, czyli jak firmy upadną przez urzędników”, zamieszczonego na portalu money.pl, 02.05.2020 r.

04.05.2020

Wraz z wprowadzeniem rozwiązań tzw. tarczy antykryzysowej, ZUS w każdej placówce udostępnił dodatkowe skrzynki na korespondencję.

Osoby, które chcą przekazać do ZUS wnioski o ulgę, zwolnienie ze składek lub świadczenie postojowe, mogą w bezpieczny sposób złożyć je w tych skrzynkach. Skrzynki są pod opieką pracowników ZUS oraz ochrony. Nie są one wystawione na zewnątrz budynku tylko w środku.

Osobiste złożenie wniosku w ZUS to tylko jedna z dostępnych możliwości. Biorąc pod uwagę sytuację, w jakiej się znajdujemy, najbardziej polecaną metodą złożenia wniosku do ZUS jest przekazanie go drogą elektroniczną przez portal Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Wszystkie wnioski związane z uzyskaniem wsparcia z ZUS są tam dostępne. Na stronie www.zus.pl można natomiast zapoznać się ze szczegółowymi informacjami jak - krok po kroku - takie wnioski wypełnić i wysłać elektronicznie. Wnioski można też wysłać do ZUS w tradycyjny sposób, czyli pocztą.

 

{"register":{"columns":[]}}