W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zniżki w ponad 29 tys. lokalizacji. Z Karty Dużej Rodziny korzysta już ponad milion rodzin

07.09.2020

Karta Dużej Rodziny to system zniżek i dodatkowych uprawnień dla rodzin 3+ zarówno w instytucjach publicznych, jak i w firmach prywatnych. To już ponad 7,3 tys. partnerów oferujących zniżki w ponad 29 tys. lokalizacji. Karta cieszy się coraz większym zainteresowaniem – dzisiaj korzysta z niej już milion rodzin.

Karta Dużej Rodziny

Karta Dużej Rodziny to m.in. zniżki na przejazdy kolejowe, darmowe wstępy do parków narodowych, niższe opłaty paszportowe, a także na zakup żywności, ubrań, obuwia, kosmetyków, książek czy paliwa.

Od 2019 r. Karta przysługuje wszystkim rodzicom, którzy kiedykolwiek mieli na utrzymaniu co najmniej troje dzieci. Z kolei od 2018 r. dostępna jest w formie praktycznej i wygodnej aplikacji mobilnej. Dzięki temu Kartę zawsze można mieć przy sobie, można też szybko wyszukać najbliższe punkty oferujące zniżki, poznać nowe oferty. Dzisiaj elektroniczną Kartę Dużej Rodziny posiada już ponad 870 tys. osób.

O tym, że system zniżek cieszy się coraz większym zainteresowaniem, świadczy fakt, że kilka dni temu liczba rodzin korzystających z Karty Dużej Rodziny przekroczyła 1 milion.

W całej Polsce aktywnych jest już 3,25 mln kart. Dla porównania, jeszcze 5 lat temu było ich ponad dwa razy mniej – 1,4 mln.

Przybywa także partnerów programu – dzisiaj jest ich już 7,3 tys., a ze zniżek można korzystać w ponad 29 tys. lokalizacji. 5 lat temu liczba partnerów wynosiła zaledwie 1,2 tys.

W gronie partnerów znalazło się blisko 50 partnerów strategicznych, czyli znanych sieci posiadających wiele punktów w całej Polsce. To np. sklepy Carrefour, Lidl, Kaufland, Deichmann, 5.10.15, stacje paliw ORLEN, Shell, CircleK, a także banki, np. PKO, czy Santadner, sieci komórkowe Orange, Play i T-mobile.

W tym roku jeszcze większy nacisk kładziony jest na pozyskiwanie właśnie partnerów strategicznych – również w branżach najbardziej interesujących rodziny wielodzietne. Ogromną rolę odgrywa tu Związek Dużych Rodzin Trzy Plus, który zajmuje się pozyskiwaniem partnerów KDR.

{"register":{"columns":[]}}