W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr referencyjny: 1/DA/20

Konserwacja oraz przeglądy techniczne elementów systemów i urządzeń alarmowych (ochrony technicznej) w obiektach Urzędu Ministra Obrony Narodowej

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27 lutego 2020 r. godzina 15:00

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).

Uwaga: dot. dokumentów w wersji edytowalnej - ryzyko pomyłek wynikających z zastosowania ww. załącznika ponosić będzie wyłącznie Wykonawca.

Materiały

Zaproszenie do udziału w postępowaniu
1​_zaproszenie​_do​_udziału​_w​_postępowaniu.pdf 1.61MB
Załącznik nr 1-5 do zaproszenia w wersji edytowalnej
1​_Załącznik​_nr​_1-5​_w​_wersji​_edytowalnej.docx 0.05MB
Decyzja – standardy prowadzenia postępowania
1​_Decyzja​_nr​_23​_z​_2401​_(standardy).tif 0.54MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.01.2020 13:11 Magdalena Czerwińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jakub Gajewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr referencyjny: 1/DA/20 1.0 28.01.2020 13:11 Magdalena Czerwińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP