W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

MRPiPS zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji cenowej w ramach procedury szacowania wartości zamówienia usługi przeprowadzenia 70 kontroli w siedzibie Ostatecznego Odbiorcy Wsparcia/miejscu realizacji przedsięwzięcia dla projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności

14.02.2025

Informacje ogólne

Zapytanie ma na celu określenie wartości szacunkowej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego 70 kontroli w ramach KPO.

Przeprowadzenie kontroli będzie dotyczyło przedsięwzięć realizowanych w ramach inwestycji A4.3.1 programu „Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej na lata 2022-2025 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

Każda kontrola obejmować będzie przeprowadzenie kontroli planowej w siedzibie Beneficjenta/miejscu realizacji inwestycji oraz opracowanie dokumentacji pokontrolnej (zawierającej wszystkie wymagane dokumenty i informacje zapewniające pełną ścieżkę audytu).

Wizyty kontrolne będą przeprowadzone w Zespołach dwuosobowych, przy czym kontrola planowa trwać będzie maksymalnie 2 dni na miejscu realizacji inwestycji lub w siedzibie beneficjenta. Co do zasady kontrola musi odbyć w siedzibie Beneficjenta lub miejscu wykonania inwestycji.

Kontrole będą odbywały się na terenie całego kraju i zostaną przeprowadzone nie później, niż do dnia 31.12.2025 r., przy czym powyższy termin odnosi się do czynności kontrolnych w siedzibie Beneficjenta lub miejscu realizacji wsparcia. Zakończenie realizacji zamówienia Zamawiający planuje najpóźniej na 31.03.2022 r. (w tym odbiór przedmiotu zamówienia oraz rozliczenie finansowe).

Zwracamy się z prośbą o oszacowanie kosztu przeprowadzenia 60 kontroli planowych i 10 kontroli trwałości zgodnie z załączonym Formularzem cenowym.

- Wskazana cena powinna zawierać wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, w tym sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego dokumentacji pokontrolnej.

Zapytanie ma na celu określenie wartości szacunkowej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) i nie stanowi oferty w myśl art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2024 r. poz. 1061), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin przekazania formularza

Informację w formie uzupełnionego formularza cenowego należy przekazać w terminie do 20.02.2025 r. (do końca dnia) na adres: Lena.Krysinska-Wnuk@mrpips.gov.pl.

Dodatkowych informacji udziela: p. Lena Krysińska-Wnuk e-mail: Lena.Krysinska-Wnuk@mrpips.gov.pl.

Materiały

Załącznik nr 1 – Założenia do kontroli
załącznik​_nr​_1​_założenia​_do​_kontroli.pdf 0.58MB
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy
załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_cenowy.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 - Regulamin naboru wniosków w ramach Programu „Odporność Oraz Rozwój Ekonomii Społecznej i Przedsiębiorczości Społecznej” na lata 2022-2025
załacznik​_nr​_3​_Regulamin​_naboru​_wniosków​_w​_ramach​_programu.pdf 1.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.02.2025 11:46 Biuro Ministra
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Lena Krysińska-Wnuk - Departament Ekonomii Społecznej
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
MRPiPS zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji cenowej w ramach procedury szacowania wartości zamówienia usługi przeprowadzenia 70 kontroli w siedzibie Ostatecznego Odbiorcy Wsparcia/miejscu realizacji przedsięwzięcia dla projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności 1.0 14.02.2025 11:46 Biuro Ministra

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}