W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogólnopolska Kampania Społeczna ,,Nie otwieraj drzwi PRZEMOCY”

Ogólnopolska Kampania Społeczna ,,Nie otwieraj drzwi PRZEMOCY” została zrealizowana
 w ramach Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na rok 2022.

Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym do zadań Ministra Rodziny i Polityki Społecznej należy podnoszenie poziomu wiedzy i świadomości społecznej w zakresie przyczyn i skutków przemocy domowej oraz zmiany postrzegania przez społeczeństwo problemu przemocy poprzez prowadzenie ogólnopolskich kampanii społecznych.

Tym razem Kampania zakłada działania w związku z zagrożeniami w obszarze przeciwdziałania przemocy domowej, wynikającymi z obecnie występujących czynników między innymi dotyczących, niepokojów społecznych wywołanych wojną w Ukrainie,  oraz trwającym  zagrożeniem COVID-19.

Główne motto kampanii ,, Nie otwieraj drzwi PRZEMOCY”, to hasło motywujące osoby doznające przemocy  domowej do podejmowania działań, świadków przemocy  domowej – do reagowania na krzywdę i  osoby stosujące przemoc domową - do wprowadzania zmian w swoim zachowaniu i życiu.

 

Kampania jest adresowana do całego społeczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej, w tym szczególnie do :

  • osób doznających  przemocy domowej , 
  • świadków przemocy domowej ,
  • osób stosujących przemoc domową,
  • a także osób, które potencjalnie  w przyszłości mogą mieć  do czynienia
    z przemocą domową, aby potrafiły jej zapobiegać, rozpoznać i podjąć odpowiednie działania.

W ramach  kampanii opracowano:

  • krótką formę filmową ( 15 i 30 sek.);
  • krótką formę radiową
  • plakaty  w liczbie 3 800 sztuk ( 10 sztuk x 380 powiatów);
  • ulotki i broszury w liczbie 61 925 sztuk (25 sztuk x 2477 gmin).

Materiały

Plakat
prevka​_221215​_MRiPS​_Przemoc​_Plakat​_A2.pdf 3.71MB
Spot Radiowy
RADNA-PRZEMOC-RADIO.wav 2.75MB
Spot Telewizyjny
RADNA-PRZEMOC-30-H264.mp4 70.58MB
Spot Telewizyjny
RADNA-PRZEMOC-15-H264.mp4 43.04MB
Ulotka
prevka​_221219​_Ulotka​_DL​_MRiPS​_Przemoc.pdf 1.66MB
Broszura
prevka​_221219​_Broszura​_A5​_MRiPS​_Spoleczna​_Przemoc.pdf 2.70MB
{"register":{"columns":[]}}