W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr referencyjny: 2/ZP/22

Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego w kompleksach urzędu MON w Warszawie – V części.

UWAGA: Zmiana terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – 11.03.2022 r. godz. 15:00

Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

Główny przedmiot zamówienia:

90910000-9 – usługi sprzątania

Pozostałe kody:                                

90911200-8 – usługi sprzątania budynków

90911300-9 – usługi czyszczenia okien

90919200-4 – usługi sprzątania biur

90914000-7 – usługi sprzątania parkingów

90620000-9 – usługi odśnieżania

77211500-7 – usługi pielęgnacji drzew

77300000-3 – usługi ogrodnicze

77310000-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77340000-5 – usługi okrzesywania drzew i przycinania żywopłotów

77312000-5 – usługi usuwania chwastów

77314100-5 – usługi w zakresie trawników

 Tryb postępowania: Zamówienie w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa. Przetarg ograniczony

 Uwaga: dot. dokumentów w wersji edytowalnej - ryzyko pomyłek wynikających z zastosowania ww. załącznika ponosić będzie wyłącznie wykonawca.

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
2​_ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.24MB
Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2​_formularz​_wniosku​_o​_dopuszczenie​_do​_udziału​_w​_postępowaniu.pdf 0.66MB
Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2​_formularz​_wniosku​_o​_dopuszczenie​_do​_udziału​_w​_postępowaniu.doc 0.33MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu
2​_ogłoszenie​_zmian​_lub​_dodatkowych​_informacji.pdf 0.10MB
Załącznik nr 1 i załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po zmianie
2​_załącznik​_nr​_1​_i​_załącznik​_nr​_3​_do​_wniosku​_po​_zmianie.doc 0.22MB
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
2​_informacja​_o​_kwocie​_przeznaczonej​_na​_sfinansowanie​_zamowienia.pdf 0.28MB
Informacja z otwarcia ofert
2​_informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.30MB
Informacja w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty w części I, II, III, IV
2​_informacja​_w​_sprawie​_wyboru​_w​_cz​_I,​_II​_III​_IV.pdf 0.53MB
Informacja w sprawie wyboru najkorzystniejszej oferty w części V
2​_informacja​_w​_sprawie​_wyboru​_cz​_V.pdf 0.32MB
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
2​_ogłoszenie​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_(002).pdf 0.13MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.02.2022 11:55 Maciej Kaczmar
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Milena Królikowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr referencyjny: 2/ZP/22 7.0 11.07.2022 12:56 Beata Kozerawska
Nr referencyjny: 2/ZP/22 6.0 17.05.2022 15:26 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 2/ZP/22 5.0 13.05.2022 15:26 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 2/ZP/22 4.0 20.04.2022 15:45 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 2/ZP/22 3.0 20.04.2022 12:14 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 2/ZP/22 2.0 28.02.2022 11:39 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 2/ZP/22 1.0 08.02.2022 11:55 Maciej Kaczmar

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}