W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr referencyjny: 46/ZP/19

Dostawa mebli gabinetowych (komplety wypoczynkowe z ławą oraz fotele gabinetowe) oraz krzeseł i foteli biurowych – II części

Termin składania ofert do dnia 14 października 2019 r. do godz.11:00

Uwaga: dot. dokumentów w wersji edytowalnej - ryzyko pomyłek wynikających z zastosowania ww. załącznika ponosić będzie wyłącznie Wykonawca.

Materiały

ogłoszenie o zamówieniu
46​_ogloszenie​_o​_zamowieniu.pdf 0.40MB
SIWZ
46​_SIWZ.pdf 11.70MB
załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5 w wersji edytowalnej
46​_zal​_do​_SIWZ​_w​_wersji​_edytowalnej.docx 0.08MB
informacja z otwarcia ofert
46​_informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.22MB
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
46​_informacja​_o​_wyborze.pdf 0.25MB
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
46​_ogloszenie​_o​_udzieleniu​_zamowienia.pdf 0.29MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.10.2019 12:51 Magdalena Czerwińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Milena Królikowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr referencyjny: 46/ZP/19 4.0 29.11.2019 15:48 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 46/ZP/19 3.0 28.10.2019 11:36 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 46/ZP/19 2.0 14.10.2019 14:39 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 46/ZP/19 1.0 04.10.2019 12:51 Magdalena Czerwińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}