W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr referencyjny: 4/ZP/19

Dostawa mebli biurowych, gabinetowych oraz krzeseł i foteli – III części

Termin składania ofert: 26 luty 2019 r., godz. 11:00

„Uwaga: dot. załączników w wersji edytowalnej - ryzyko pomyłek wynikających z zastosowania ww. załączników ponosić będzie wyłącznie Wykonawca.”

Materiały

ogłoszenie o zamówieniu
4​_ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.40MB
specyfikacja istotnych warunków zamówienia z załącznikami
4​_SIWZ​_z​_zał.pdf 2.76MB
załączniki nr 1,2,3,4,5 i 7 do SIWZ w wersji edytowalnej
4​_zał​_nr​_1,2,3,4,5​_i​_7​_do​_SIWZ​_w​_wersji​_edytowalnej.docx 0.10MB
załącznik nr 7 do SIWZ rysunki
4​_zał​_nr​_7​_do​_SIWZ​_rysunki.7z 0.03MB
wyjaśnienia treści SIWZ
4​_wyjaśnienia​_treści​_SIWZ.pdf 0.08MB
4​_informacja​_z​_otwarcia​_ofert
4​_Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.30MB
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
4​_informacja​_o​_wyborze.pdf 0.34MB
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
4​_udzielenie​_zamowienia.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.02.2019 13:23 Magdalena Czerwińska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Grzegorz Jurowczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr referencyjny: 4/ZP/19 1.5 16.05.2019 12:22 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 4/ZP/19 1.4 19.04.2019 12:57 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 4/ZP/19 1.3 28.02.2019 14:10 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 4/ZP/19 1.2 19.02.2019 15:35 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 4/ZP/19 1.1 13.02.2019 15:03 Magdalena Czerwińska
Nr referencyjny: 4/ZP/19 1.0 13.02.2019 13:23 Magdalena Czerwińska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP