Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych
Obecny stan epidemii spowodowanej koronawirusem SARS-CoV-2 załatwianie Twojej sprawy osobiście może być utrudnione. Możesz jednak złożyć wniosek o doręzcanie pism za pomocą poczty elektronicznej na wskazany przez Ciebie adres elektroniczny.
Komunikacja elektroniczna z urzędem może przyspieszyć załatwienie twojej sprawy. Nie będziesz musiał bowiem stawiać się osobiście w urzędzie lub odbierać korespondencji listownej.
Czy mogę złożyć wniosek jeśli moje postępowanie administracyjne jest w toku?
Tak, zgodę na doręczanie pism w toku postępowania za pomocą środków komunikacji elektronicznej możesz wyrazić zarówno składając wniosek o wszczęcie postępowania, jak i w trakcie toczącego się postępowania.
Jak złożyć wniosek?
Jeżeli Twoje postępowanie już się toczy, wniosek możesz przesłać:
- na piśmie za pośrednictwem poczty
- skrytki ePUAP przy użyciu profilu zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Jeżeli dopiero składasz wniosek o wszczęcie postępowania, w ramach wniosku możesz wyrazić zgodę na doręczanie pism w toku postępowania za pomocą środkó komunikacji elektronicznej i złożyć ją razem z wnioskiem.
- Pierwsza publikacja:
- 01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Stanisław Janikowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych | 2.0 | 17.05.2022 12:27 Elżbieta Zalewska |
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych | 1.0 | 01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP