W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych

W związku z nowelizacją Kodeksu postępowania administracyjnego, od 5 października 2021 roku nie rozpatrujemy wniosków złożonych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail). Skuteczne doręczenie pism możliwe jest na jeden z dwóch sposobów:

1) w formie papierowej, opatrzonej własnoręcznym podpisem, pocztą lub osobiście, na adres: ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa;

2) w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, na adres skrytki ePUAP. Więcej informacji nt. elektronicznej skrzynki podawczej: https://www.gov.pl/web/paa/elektroniczna-skrzynka-podawcza

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Stanisław Janikowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych 5.0 30.01.2024 15:49 Jarosław Chilmon
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych 4.0 30.01.2024 15:38 Jarosław Chilmon
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych 3.0 26.07.2022 14:42 Elżbieta Zalewska
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych 2.0 17.05.2022 12:27 Elżbieta Zalewska
Komunikacja drogą elektroniczną w postępowaniach administracyjnych 1.0 01.03.2021 13:46 Stanisław Janikowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}