W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wnioskowanie o dane z Centralnego Rejestru Dawek

Centralny rejestr dawek w PAA zawiera dane o dawkach promieniowania jonizującego otrzymanych przez pracowników narażonych na promieniowanie w związku z wykonywaną pracą.

Jak załatwić sprawę?

Sprawę można załatwić:

  • podczas wizyty w urzędzie
  • listownie
  • za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w tym platformy ePUAP

Kto może skorzystać z usługi?

Dane z rejestru dawek dotyczące określonego pracownika może uzyskać:

  • zainteresowany pracownik
  • kierownik jednostki organizacyjnej, w której pracownik ma być zatrudniony w warunkach narażenia zawodowego

Co zrobić krok po kroku?

1. Wypełnienie wniosku o dane z Centralnego Rejestru Dawek

Formularze wniosków dostępne są w sekcji "materiały"

2. Przekazanie danych z Centralnego Rejestru Dawek

Dane z centralnego rejestru dawek zostaną do Ciebie przekazane listownie.

Ile zapłacisz?

Usługa jest bezpłatna

Kontakt w sprawie Centralnego Rejestru Dawek

tel. 22 556 28 85

Materiały

Przykładowy wniosek osoby, której dane są zarejestrowane w CRD
Przykładowy​_wniosek​_osoby,​_której​_dane​_są​_zarejestrowane​_w​_CRD.docx 0.02MB
Przykładowy wniosek kierownika jednostki organizacyjnej przed zatrudnieniem nowego pracownika
Przykładowy​_wniosek​_kierownika​_jednostki​_organizacyjnej​_przed​_zatrudnieniem​_nowego​_pracownika.docx 0.02MB
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych CRD
Informacja​_dotycząca​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_CRD.docx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}