W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie nr 77301 Specjalista w Departamencie Ochrony Radiologicznej

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17

Ogłoszenie nr 77301 / 21.04.2021

Specjalista do spraw obsługi prawnej w Departamencie Ochrony Radiologicznej

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

 

Miejsce pracy

Warszawa

Ul. Bonifraterska 17

Ważne do 11 maja 2021 r.

Czym będziesz się zajmować
 
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • Analizuje i ocenia przygotowywane w departamencie projekty decyzji administracyjnych dotyczących działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące przedkładane Prezesowi PAA, w celu sprawdzenia ich zgodności z przepisami kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy – Prawo atomowe
  • Wszczyna postępowania administracyjne w sprawach związanych z działalnością departamentu, kompletuje dokumentację w sprawach i przygotowuje decyzje administracyjne w celu ich przedłożenia Prezesowi PAA
  • Udziela informacji klientom w celu pomocy w interpretacji przepisów
  • Przygotowuje projekty aktów prawnych w celu przystosowania przepisów krajowych do wymagań Unii Europejskiej
  • Analizuje i ocenia z punktu widzenia zgodności z prawem administracyjnym, obowiązujące w departamencie procedury i instrukcje
  • Pogłębia wiedzę w zakresie praktycznego zastosowania przepisów ustawy - Prawo atomowe i rozporządzeń wykonawczych do ustawy oraz Kodeksu postępowania administracyjnego
Kogo poszukujemy
 
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub administracji
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w prowadzeniu postępowań administracyjnych i przygotowywaniu decyzji administracyjnych
  • Znajomość ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność dobrego organizowania pracy własnej
  • Umiejętność współpracy i skutecznej komunikacji
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość ustawy - Prawo atomowe
  • Znajomość prawa międzynarodowego w dziedzinie ochrony radiologicznej
Co oferujemy
 
  • Ruchomy czas pracy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Naszym pracownikom oferujemy dodatkowo:

- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej

- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych

- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe

Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych

- Budynek posiada wejścia z poziomu „0” dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku. Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku

Dodatkowe informacje
 

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kancelaria@paa.gov.pl

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów

Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu)

Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA. http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

Etapy naboru:

1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert

2. Rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca (sprawdzenie umiejętności i kompetencji kandydata)

{"register":{"columns":[]}}