W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie nr 77603 Inspektor w Departamencie Budżetowo-Organizacyjnym

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17

Ogłoszenie nr 77603 / 28.04.2021

Specjalista do spraw obsługi sekretarskiej w Departamencie Budżetowo-Organizacyjnym Budżetowo-Organizacyjnym

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

 

Miejsce pracy

Warszawa

Ul. Bonifraterska 17

Ważne do 8 maja 2021 r.

Czym będziesz się zajmować
 
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
  • 1. Wykonuje zadania związane z obsługą sekretarską Dyrektora Generalnego, a w szczególności:
  • a) prowadzi kalendarz spotkań Dyrektora Generalnego oraz pomaga w ich organizowaniu (pilnuje terminów spotkań, zawiadamia uczestników spotkań, rezerwuje salę na spotkania, zgłasza gości w recepcji, obsługuje spotkania, itp.)
  • b) przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne, odbiera pocztę elektroniczną oraz obsługuje urządzenia biurowe
  • c) przekazuje właściwym pracownikom przeznaczone dla nich informacje i polecenia służbowe wydawane przez Dyrektora Generalnego oraz kierownictwo PAA
  • d) przygotowuje dokumenty i inne zlecone sprawy związane z wyjazdami służbowymi krajowymi Dyrektora Generalnego
  • e) zgłasza zapotrzebowania na materiały np.: informacyjno-promocyjne, artykuły spożywcze, biurowe i inne oraz dba o ich uzupełnianie i rozliczanie
  • f) utrzymuje w odpowiednim stanie wykorzystywane urządzenia i zaplecze techniczne
  • 2. Prowadzi prace kancelaryjne związane z działalnością wskazanej przez bezpośredniego przełożonego komórki organizacyjnej lub komórek organizacyjnych Państwowej Agencji Atomistyki, w celu sprawnej organizacji pracy, a w szczególności:
  • a) odbiera, ewidencjonuje (korespondencję przychodzącą i wychodzącą) i przekazuje właściwym pracownikom korespondencję, zgodnie z dekretacją, według obowiązujących zasad, celem zapewnienia właściwego obiegu korespondencji, zgodnie z obowiązującymi zasadami
  • b) przygotowuje projekty pism
  • c) prowadzi rejestr, wykazy i terminarz zadań, oraz ich monitoring w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań
  • 3. Organizuje i obsługuje spotkania wewnętrzne i zewnętrzne w PAA, koordynuje rezerwację sali na spotkania, zapewnia zasoby niezbędne do organizacji spotkań (np. artykuły spożywcze)
  • 4. Porządkuje i przygotowuje w zakresie swojej właściwości, dokumenty jawne w celu przekazania ich do Archiwum Zakładowego lub do brakowania
  • 5. Pełni zastępstwo w sekretariacie Prezesa oraz kancelarii w celu zapewnienia ciągłości pracy w sekretariacie Prezesa oraz kancelarii
  • 6. Pomaga przy opracowywaniu i monitorowaniu wykonania budżetu zadaniowego, planu rzeczowo-finansowego, harmonogramu realizacji planu finansowo-rzeczowego oraz planu zamówień publicznych
Kogo poszukujemy
 
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy biurowej, w tym przynajmniej 1 rok obsługi programu EZD – PUW (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego)
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, komputer, niszczarka, kserokopiarka) oraz poczty elektronicznej
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność dobrego organizowania pracy własnej
  • Umiejętność współpracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Odbycie szkolenia z zakresu prowadzenia sekretariatu
Co oferujemy
 
  • Ruchomy czas pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Naszym pracownikom oferujemy również:

-  stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

-  pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej

-  możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie

-   możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, w tym staże i szkolenia zagraniczne, dofinansowanie do kursów językowych

-   dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wieloletnią pracę

Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych

Budynek posiada wejścia z poziomu „0” dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku. Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku.

Dodatkowe informacje
 

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@paa.gov.pl

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki / kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki / kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA:

http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

Etapy naboru:

1. Weryfikacja formalna nadesłanych ofert

2. Rozmowa kwalifikacyjna weryfikująca (sprawdzenie umiejętności i kompetencji kandydata, w tym praktycznej znajomości pakietu MS Office oraz programu EZD – PUW)

{"register":{"columns":[]}}