W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z siedzibą przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie (00-513) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest zamówienie na montaż oraz dzierżawę bezbutlowych urządzeń filtrujących wodę, wyposażonych w system uzdatniania wody wodociągowej, przez okres 24 miesięcy w siedzibie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie – w budynkach przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, ul. Brackiej 4 i ul. Żurawiej 4a.

25.02.2025

Materiały

Klauzula informacyjna
załącznik​_nr​_4​_–​_Klauzula​_informacyjna.DOC 0.04MB
Wzór istotnych postanowień umowy
załącznik​_nr​_3​_–​_Wzór​_istotnych​_postanowień​_umowy.docx 0.03MB
Oświadczenie oferenta o niepodleganiu wykluczeniu
załącznik​_nr​_2​_–​_Oświadczenie​_Oferenta​_o​_niepodleganiu​_wykluczeniu.DOCX 0.03MB
Formularz ofertowy
załącznik​_nr​_1​_–​_Formularz​_ofertowy.DOCX 0.02MB
Zaproszenie do złożenia oferty
zaproszenie​_do​_złożenia​_oferty.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.03.2025 15:32 Biuro Ministra
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Kwiatkowska-Bąk - Biuro Obsługi Ministerstwa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z siedzibą przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie (00-513) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest zamówienie na montaż oraz dzierżawę bezbutlowych urządzeń filtrujących wodę, wyposażonych w system uzdatniania wody wodociągowej, przez okres 24 miesięcy w siedzibie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie – w budynkach przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5, ul. Brackiej 4 i ul. Żurawiej 4a. 1.0 14.03.2025 15:32 Biuro Ministra

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}