W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat nr 10 dotyczący przerw w dostępności usług w systemie CRBR w dniu 22 stycznia 2020

Ministerstwo Finansów informuje, że z powodu awarii i związanej z nim ograniczonej dostępności systemu ePUAP i oferowanej przezeń usługi podpisu z wykorzystaniem profilu zaufanego, w dniu 22 stycznia 2020 występowały utrudnienia w działaniu usługi przyjmowania zgłoszeń w CRBR (w przypadkach, gdy do podpisywania zgłoszenia podmiot zgłaszający używał ścieżki podpisywania zgłoszenia z wykorzystaniem profilu zaufanego). Awaria została usunięta w godzinach popołudniowych. W związku z tym, na podstawie art. 60 ust. 3 ustawy AML do biegu terminów, o których mowa w art. 60 ust. 1 ustawy AML nie wlicza się dnia 22 stycznia 2020, w którym wystąpiła i w którym została usunięta awaria.

Jednocześnie informujemy, że bez zakłóceń funkcjonowały pozostałe usługi CRBR, w tym usługi wyszukiwania informacji, jak również usługi związane z przyjmowaniem zgłoszeń do CRBR z użyciem ścieżki podpisywania zgłoszenia z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego bez korzystania z pośrednictwa usług ePUAP.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
21.02.2020 13:42 Marta Dyras
Pierwsza publikacja:
21.02.2020 13:42 Marta Dyras
{"register":{"columns":[]}}