W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Kontrola zarządcza w resorcie finansów

Kontrola zarządcza zgodnie z definicją art. 68 ustawy o finansach publicznych to ogół działań podejmowanych dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy. W ramach kontroli zarządczej sporządzane są:

  • plan działalności na rok następny dla kierowanych działów administracji rządowej,
  • sprawozdanie z wykonania planu działalności oraz
  • oświadczenie o stanie kontroli zarządczej.

Dokumenty te podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

W resorcie finansów zasady funkcjonowania kontroli zarządczej zostały określone w drodze komunikatu oraz zarządzeń Ministra Finansów.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
20.02.2019 11:52 Anna Madziar
Pierwsza publikacja:
20.02.2019 11:52 Anna Madziar