W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat nr 51 w sprawie raportowania informacji przez notariuszy do GIIF i Szefa KAS

W nawiązaniu do komunikatu nr 49 (https://www.gov.pl/web/finanse/komunikat-nr-49-w-sprawie-raportowania-informacji-przez-notariuszy-do-giif-i-szefa-kas) informujemy, że w strukturze logicznej schemy dot. informacji przekazywanej przez notariuszy do Generalnego Inspektora Informacji Finansowych oraz Szefa Krajowej Administracji Skarbowej nastąpiła zmiana.

Przedmiotowa zmiana dotyczy pola ADRES – doprecyzowana została obowiązkowość wypełnienia tego pola, w przypadku nieruchomości oraz praw majątkowych związanych z nieruchomościami (użytkowanie wieczyste, spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego, spółdzielcze prawo do lokalu użytkowego, prawo do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej, nieodpłatne użytkowanie nieruchomości lub służebności).

Dla ruchomości i pozostałych praw majątkowych, podanie adresu miejsca położenia/wykonywania tego prawa jest obowiązkowe wyłącznie w zakresie wypełnienia pola KRAJ.

Materiały

Opis schematów​_informacji​_NOWY​_v1​_1
Opis​_schematów​_informacji​_NOWY​_v1​_1.xlsx 0.36MB
notariat schema​_NOWA​_v1​_1.xsd
notariat​_schema​_NOWA​_v1​_1..xsd 0.01MB
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
14.12.2022 13:00 Marta Dyras
Pierwsza publikacja:
06.12.2022 16:49 Marta Dyras
{"register":{"columns":[]}}