W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

W kontaktach z KAS korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

27.05.2020

Ikony przedstawiające różne formy kontaktu elektronicznego - telefon, kula ziemska i koperta
  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z jednostkami Krajowej Administracji Skarbowej.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, podatnicy są obsługiwani w urzędach skarbowych przez trzy dni w tygodniu (poniedziałek, środę i piątek).
  • Z uwagi na sytuację epidemiczną w województwie śląskim, urzędy w regionie obsługują podatników przez dwa dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług i kontaktu z urzędami skarbowymi poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne na stronie podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Więcej informacji dostępnych jest na stronach internetowych poszczególnych izb administracji skarbowych, urzędów skarbowych oraz na stronie podatki.gov.pl

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Infolinia KIS

Krajowa Informacja Skarbowa udzieli Ci informacji podatkowych i celnych przez telefon:

  • 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
  • 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
  • +48 22 330 03 30 (z zagranicy)

od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.

Zachęcamy również do zadawania pytań drogą elektroniczną poprzez formularz dostępny na Portalu Podatkowym.

Aby otrzymać informację na temat cła lub podatków na adres e-mail, na stronie Portalu Podatkowego należy wybrać pozycję Skontaktuj się z nami, a następnie opcję „Pytanie e-mail”.

Czat z konsultantem KIS dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Rozmowa odbywa się z wykorzystaniem specjalnego formularza na Portalu Podatkowym w zakładce Skontaktuj się z nami – czat z konsultantem.

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędach skarbowych przez trzy dni w tygodniu:

  • poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • środa od 9:00 do 15:00
  • piątek od 9:00 do 13:00

Z uwagi na sytuację epidemiczną w województwie śląskim, urzędy skarbowe w tym regionie otwarte są dla podatników tylko w środy i piątki, w godzinach od 9:00 do 13:00.

W Krajowej Informacji Skarbowej klienci mogą załatwiać sprawy osobiście przez dwa dni w tygodniu:

  • środa od 9:00 do 15:00
  • piątek od 9:00 do 13:00

We wszystkich jednostkach KAS klienci są przyjmowani z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Prosimy o stosowanie się do zaleceń wywieszonych w siedzibach urzędów.

W pozostałe dni obsługa podatników odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-usługi, e-PUAP i telefonicznie.

{"register":{"columns":[]}}