W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

V. Zgłoszenie informacji poprzez opcję „zgłoś uwagę”

  1. Jakie informacje można zgłosić przy użyciu opcji „zgłoś uwagę”?

Opcja „zgłoś uwagę” dotyczącą spółki służy do zgłaszania zauważonych niezgodności w zakresie danych zawartych w rejestrze w stosunku do konkretnej spółki.

Za pośrednictwem opcji „zgłoś uwagę” nie należy zgłaszać w szczególności:

  • wniosków o usunięcie błędnych wpisów,
  • problemów technicznych,
  • oświadczeń związanych z powodami niewywiązywania się w terminie z obowiązku zgłoszenia bądź aktualizacji danych do rejestru.

W takich przypadkach korespondencję należy kierować mailowo na adres: crbr.help@mf.gov.pl lub pisemnie kierując pismo na adres: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, ul. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz.

Zmiany informacji lub korekty wpisu spółki dokonują wyłącznie za pomocą formularza na stronie CRBR.

  1. Kto może zgłosić uwagę dotyczącą spółki?
  • każda osoba fizyczna (rozumiana jako osoba postronna, niebędąca reprezentantem podmiotu zobowiązanego do zgłoszenia informacji do rejestru w stosunku do swojej spółki),
  • instytucja obowiązana w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
  • jednostka współpracująca w rozumieniu art. 2 ust. 2 pkt 8 ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.

Zgłoszenie w ramach usługi „zgłoś uwagę” dotyczącą spółki musi być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
21.01.2021 08:43 Marta Dyras
Pierwsza publikacja:
21.01.2021 08:43 Marta Dyras
{"register":{"columns":[]}}