W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Finansowanie kosztów zatrudnienia pracowników Instytucji Audytowej w Izbach Administracji Skarbowej (IAS) latach 2023-2024

PT FER dla Instytucji Audytowej na lata 2023-2024

 

W ramach Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa 2021-2027 w Ministerstwie Finansów realizowany jest projekt:

 

Finansowanie kosztów zatrudnienia pracowników Instytucji Audytowej w okresie 2023-2024 oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne za 2022 r. wypłacone w 2023 r. w ramach priorytetu 5. Pomoc techniczna programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027

 

Porozumienie nr FEDR.05.01-IP.01-0009/24 w sprawie realizacji Projektu zostało podpisane w dniu 7 stycznia 2025 roku.

Budżet Projektu wynosi: 2 783 539,24 PLN, w tym dofinansowanie ze środków UE wynosi: 1 948 477,46 PLN.

Cel Projektu

Celem projektu jest zapewnienie i utrzymanie na odpowiednim poziomie niezbędnych zasobów ludzkich w Instytucji Audytowej w latach 2023-2024. 

Kto realizuje Projekt

Minister Finansów realizuje Projekt za pomocą: Departamentu Audytu Środków Publicznych (jednostki obsługującej Ministra) oraz izb administracji skarbowej w ramach prowadzonych audytów.

Efekty Projektu

W ramach działania zostaną sfinansowane: płaca zasadnicza wraz z kwalifikowalnymi elementami wynagrodzenia.

#FunduszeEU  #FunduszeEuropejskie #FunduszeEuropejskiedlaRybactwa

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.04.2025 16:49 Joanna Ławniczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Joanna Ławniczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Finansowanie kosztów zatrudnienia pracowników Instytucji Audytowej w Izbach Administracji Skarbowej (IAS) latach 2023-2024 1.0 28.04.2025 16:49 Joanna Ławniczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}