Informacja ze spotkania z przedstawicielami Fundacji Sprawne Państwo
26.06.2024
Dnia 25 czerwca 2024 r. odbyło się spotkanie, w którym uczestniczyli przedstawiciele Departamentu Efektywności Wydatków Publicznych i Rachunkowości (dalej: DWR) oraz Fundacji Sprawne Państwo.
W spotkaniu wzięli udział:
- Pan Wojciech Kaczor, Prezes Fundacji Sprawne Państwo;
- Pani Małgorzata Ziółkowska, Zastępca Prezesa Fundacji;
- Pan Wojciech Ogiela, Naczelnik Wydziału Koordynacji Kontroli Zarządczej i Audytu Wewnętrznego w Sektorze Publicznym oraz pracownicy Wydziału: Pan Wojciech Jóźwicki, Panie Anna Kołodziejczyk i Ewa Kłopotek.
Uczestnicy spotkania rozmawiali o możliwych ramach i obszarach współpracy ekspertów Fundacji z Ministerstwem Finansów, realizującym zadania koordynacyjne w zakresie kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych.
Pan Wojciech Ogiela omówił wyzwania związane z budowaniem świadomości w zakresie kontroli zarządczej, wynikające z projektu realizowanego we współpracy z Komisją Europejską i Organizacją Współpracy Gospodarczej i Rozwoju pt. „Plan działania na rzecz poprawy jakości audytu wewnętrznego”, zapraszając do udziału w projektowanych działaniach.
Przedstawiciele Fundacji zadeklarowali współpracę pro bono w zakresie dzielenia się wiedzą i doświadczeniem dotyczącym dobrych praktyk kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych m.in. w ramach konsultacji publicznych i udziału w pracach grup roboczych, które będą powoływane przez DWR, czy inicjatyw edukacyjnych Progr@mu Wiedza i umiejętności = kompetencje.
- Pierwsza publikacja:
- 26.06.2024 08:01 Wojciech Jóźwicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wojciech Jóźwicki
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Informacja ze spotkania z przedstawicielami Fundacji Sprawne Państwo | 2.0 | 22.10.2025 10:53 Wojciech Jóźwicki |
| Informacja ze spotkania z przedstawicielami Fundacji Sprawne Państwo | 1.0 | 26.06.2024 08:01 Wojciech Jóźwicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP