W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Komunikat nr 26 w sprawie możliwości zgłoszenia informacji o zauważonych niezgodnościach poprzez opcję „zgłoś uwagę” w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych

Informujemy, że dodano nową funkcjonalność w systemie teleinformatycznym obsługującym rejestr. Przy użyciu opcji „zgłoś uwagę” można zgłaszać informacje o zauważonych niezgodnościach w zakresie danych zgłoszonych do rejestru przez zobowiązane spółki.

Więcej informacji na stronie:

https://www.gov.pl/web/finanse/zgloszenie-niezgodnosci https://www.gov.pl/web/finanse/zgloszenie-informacji-poprzez-opcje-zglos-uwage

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
21.01.2021 08:54 Marta Dyras
Pierwsza publikacja:
21.01.2021 08:51 Marta Dyras
{"register":{"columns":[]}}