W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Najczęściej zadawane pytania

 

Ogólne, w tym logowanie, problemy techniczne

 

Do czego służy serwis Trezor?

Serwis Trezor służy do zgłaszania:

  • incydentów i problemów występujących w pracy/funkcjonowaniu systemu Trezor,
  • wniosków o zmianę w usłudze.

Zgłoszenia należy przekazywać na adres: trezor_serwis@mf.gov.pl

Serwis Trezor nie służy do:

  • interpretacji i opiniowania zagadnień związanych z finansami publicznymi,
  • składania wniosków o informację publiczną.
Jakie są godziny pracy infolinii systemu Trezor?

Infolinia systemu Trezor (tel. 22 460 59 60) dostępna jest w dni robocze, w godzinach 8:15 - 16:15.

Jakie informacje należy zamieścić w zgłoszeniu błędu systemu Trezor?

W mejlu dotyczącym błędu systemu Trezor należy umieścić następujące informacje:

  • w temacie wiadomości syntetyczny opis np. problem z podpisaniem Rb-40,
  • imię, nazwisko oraz nr telefonu osoby zgłaszającej błąd,
  • nr części budżetowej, nazwę dysponenta oraz ID nadane w systemie Trezor,
  • zrzuty ekranu (Prt scr),
  • autoryzacje, w których występuje problem,
  • precyzyjne określenie czynności wykonywanych w systemie przed pojawieniem się błędu,
  • dokładny opis zauważonych nieprawidłowości.
Jak wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki?

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Google Chrome:
•    należy wylogować się z Trezora,
•    w prawym górnym rogu kliknąć przycisk menu (trzy kropki w pionie) i wybrać Wyczyść dane przeglądania...,
•    w oknie Wyczyść dane przeglądania u góry wybrać Zaawansowane i zakres czasowy -> „Od początku",
•    zaznaczyć pola „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”,
•    kliknąć Wyczyść dane.

Alternatywny sposób czyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce Google Chrome:
•    należy wylogować się z Trezora,
•    w prawym górnym rogu kliknąć przycisk menu (trzy kropki w pionie) i wybrać Ustawienia,
•    wybrać zakładkę Prywatność i bezpieczeństwo,
•    w sekcji Prywatność i bezpieczeństwo wybrać Wyczyść dane przeglądania,
•    w oknie Wyczyść dane przeglądania u góry wybrać Zaawansowane i zakres czasowy -> „Od początku”,
•    zaznaczyć pola „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”,
•    kliknąć Wyczyść dane.

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Firefox:
•    należy wylogować się z Trezora,
•    w prawym górnym rogu kliknąć przycisk menu (trzy poziome kreseczki) i wybrać Ustawienia,
•    wybrać zakładkę Prywatność i bezpieczeństwo,
•    w sekcji Ciasteczka i dane witryn kliknąć Wyczyść dane…,
•    zaznaczyć „Ciasteczka i dane witryn" oraz „Treści zachowane w pamięci podręcznej", a następnie kliknąć Wyczyść.

Alternatywny sposób czyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce Firefox:
•    należy wylogować się z Trezora,
•    w prawym górnym rogu kliknąć przycisk menu (trzy poziome kreseczki) i wybrać Historia,
•    następnie Wyczyść historię przeglądania…,
•    w oknie Czyszczenie historii, w polu Okres do wyczyszczenia należy wybrać „wszystko”, 
•    zaznaczyć pola „Ciasteczka” oraz „Pamięć podręczna” na liście pozycji,
•    kliknąć Wyczyść.

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Edge:
•    należy wylogować się z Trezora,
•    w prawym górnym rogu kliknąć przycisk Ustawienia i nie tylko (trzy kropki w poziomie) i wybrać na liście Ustawienia,
•    wybrać zakładkę Prywatność, wyszukiwanie i usługi,
•    w sekcji Wyczyść dane przeglądania wybrać pozycję Wybierz, co chcesz wyczyścić,
•    u góry wybrać zakres czasowy -> Cały czas,
•    zaznaczyć pole „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Buforowane obrazy i pliki",
•    kliknąć Wyczyść teraz.

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Internet Explorer:
•    należy wylogować się z Trezora,
•    w prawym górnym rogu kliknąć przycisk menu i wybrać Opcje internetowe,
•    wybrać zakładkę Ogólne a następnie Ustawienia,
•    w oknie Ustawienia danych witryn internetowych nacisnąć Wyświetl pliki,
•    zaznaczyć wszystkie pliki w nowo otwartym folderze i je usunąć.

​​​​​​Co zrobić w przypadku błędnego funkcjonowania systemu Trezor?

System Trezor jest aplikacją korzystającą z przeglądarki internetowej, w związku z czym nie wszystkie problemy mogą wynikać z błędnej pracy systemu. 
Przed zgłoszeniem błędu należy wykonać następujące kroki:
•    wylogowanie z systemu Trezor, 
•    wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki, 
•    zamknięcie i ponowne uruchomienie przeglądarki, 
•    ponowne zalogowanie do systemu Trezor, 
•    ponowne wykonanie żądanej operacji. 
Jeśli ponownie wystąpi problem należy zgłosić go na adres: trezor_serwis@mf.gov.pl

Jaki jest adres strony logowania do systemu Trezor?

W przypadku, gdy nie wyświetla się strona logowania, proszę sprawdzić, czy został wpisany poprawny adres. Właściwy adres strony startowej systemu Trezor to:

https://ebs-trezor.mf.gov.pl/

Co zrobić po wyświetleniu komunikatu Error page?

Należy wejść w szczegóły błędu (klikając here), skopiować jego treść i przesłać zgłoszenie na adres:

trezor_serwis@mf.gov.pl

Jak wybrać domyślny język w systemie Trezor?

Należy wylogować się z systemu Trezor i wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki zgodnie z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej przeglądarek.

Po ponownym zalogowaniu należy wejść w Preferencje (Preferences) i wybrać:

  • Język bieżącej sesji (Current Session Language): Polski,
  • Domyślny język aplikacji (Default Application Language): Polski,

a następnie należy nacisnąć przycisk Zastosuj (Apply).

Czy można korygować rok ubiegły w decyzji o zapewnieniu finansowania?

Zgodnie z założeniami funkcjonalności zapewnień finansowania, z uwagi na roczność budżetu państwa, system TREZOR nie dopuszcza korekt kwot dla lat, które się zakończyły. Korekta kwot ujętych w zapewnieniu finansowania dla danego roku może być przeprocedowana wyłącznie przed zakończeniem roku, którego dotyczy.

W związku z powyższym istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem o korektę decyzji o zapewnieniu finansowania jedynie na rok bieżący/kolejne lata, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami.

Na skorygowanej decyzji będzie prezentowana pełna historia zapewnienia finansowania, co nie będzie błędem działania systemu TREZOR.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.06.2023 12:06 Andrzej Gecewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Wójtowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Najczęściej zadawane pytania 5.0 20.03.2024 10:02 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 4.0 29.02.2024 13:05 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 3.0 21.11.2023 13:55 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 2.0 20.09.2023 08:50 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 1.0 07.06.2023 12:06 Andrzej Gecewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}