W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Najczęściej zadawane pytania

 

Ogólne, w tym logowanie, problemy techniczne

 

Do czego służy serwis Trezor?

Serwis Trezor służy do zgłaszania:

  • incydentów i problemów występujących w pracy/funkcjonowaniu systemu Trezor,
  • wniosków o zmianę w usłudze.

Zgłoszenia należy przekazywać na adres: trezor_serwis@mf.gov.pl

Serwis Trezor nie służy do:

  • interpretacji i opiniowania zagadnień związanych z finansami publicznymi,
  • składania wniosków o informację publiczną.
Jakie są godziny pracy infolinii systemu Trezor?

Infolinia systemu Trezor (tel. 22 460 59 60) dostępna jest w dni robocze, w godzinach 8:15 - 16:15.

Jakie informacje należy zamieścić w zgłoszeniu błędu systemu Trezor?

W mejlu dotyczącym błędu systemu Trezor należy umieścić następujące informacje:

  • w temacie wiadomości syntetyczny opis np. problem z podpisaniem Rb-40,
  • imię, nazwisko oraz nr telefonu osoby zgłaszającej błąd,
  • nr części budżetowej, nazwę dysponenta oraz ID nadane w systemie Trezor,
  • zrzuty ekranu (Prt scr),
  • autoryzacje, w których występuje problem,
  • precyzyjne określenie czynności wykonywanych w systemie przed pojawieniem się błędu,
  • dokładny opis zauważonych nieprawidłowości.
Jak wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki?

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Google Chrome:

  • należy wylogować się z Trezora,
  • w prawym górnym rogu kliknąć przycisk Dostosowanie i kontrolowanie Google Chrome (trzy kropki w pionie) i wybrać Usuń dane przeglądania...,
  • w oknie Usuń dane przeglądania u góry wybrać zakres czasowy -> „Od początku" (możliwość wyboru tego zakresu może być ukryta pod przyciskiem „Więcej"),
  • zaznaczyć pola „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”,
  • kliknąć Usuń z tego urządzenia.

Alternatywny sposób czyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce Google Chrome:

  • należy wylogować się z Trezora,
  • w prawym górnym rogu kliknąć przycisk Dostosowanie i kontrolowanie Google Chrome (trzy kropki w pionie) i wybrać Ustawienia,
  • wybrać zakładkę Prywatność i bezpieczeństwo,
  • w sekcji Prywatność i bezpieczeństwo wybrać Usuń dane przeglądania,
  • w oknie Usuń dane przeglądania u góry wybrać zakres czasowy -> „Od początku” (możliwość wyboru tego zakresu może być ukryta pod przyciskiem „Więcej"),
  • zaznaczyć pola „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”,
  • kliknąć Usuń z tego urządzenia.

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Firefox:

  • należy wylogować się z Trezora,
  • w prawym górnym rogu kliknąć przycisk Otwórz menu aplikacji (trzy poziome kreseczki) i wybrać Ustawienia,
  • wybrać zakładkę Prywatność i bezpieczeństwo,
  • w sekcji Ciasteczka i dane witryn kliknąć Wyczyść dane…,
  • w oknie Czyszczenie danych przeglądania i ciasteczek, w polu Czas należy wybrać „wszystko",
  • zaznaczyć „Ciasteczka i dane witryn" oraz „Pliki i strony w tymczasowej pamięci podręcznej",
  • kliknąć Wyczyść.


Alternatywny sposób czyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce Firefox:

  • należy wylogować się z Trezora,
  • w prawym górnym rogu kliknąć przycisk Otwórz menu aplikacji (trzy poziome kreseczki) i wybrać Historia,
  • następnie Wyczyść historię przeglądania…,
  • w oknie Czyszczenie danych przeglądania i ciasteczek, w polu Czas należy wybrać „wszystko",
  • zaznaczyć „Ciasteczka i dane witryn" oraz „Pliki i strony w tymczasowej pamięci podręcznej",
  • kliknąć Wyczyść.

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Edge:

  • należy wylogować się z Trezora,
  • w prawym górnym rogu kliknąć przycisk Ustawienia i nie tylko (trzy kropki w poziomie) i wybrać na liście Usuń dane przeglądania,
  • w oknie Usuń dane przeglądania należy na górze wybrać zakres czasowy - Cały czas,
  • zaznaczyć pole „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Buforowane obrazy i pliki",
  • kliknąć Wyczyść teraz.

Alternatywny sposób czyszczenia pamięci podręcznej w przeglądarce Edge:

  • należy wylogować się z Trezora,
  • w prawym górnym rogu kliknąć przycisk Ustawienia i nie tylko (trzy kropki w poziomie) i wybrać na liście Ustawienia,
  • wybrać zakładkę Prywatność, wyszukiwanie i usługi,
  • w zakładce Prywatność, wyszukiwanie i usługi należy na górze kliknąć przycisk Wyczyść dane przeglądania lub poniżej na tekst Wyczyść dane przeglądania i następnie w sekcji Wyczyść dane przeglądania wybrać po prawej stronie przycisk Wybierz, co chcesz wyczyścić, 
  • w oknie Usuń dane przeglądania należy na górze wybrać zakres czasowy - Cały czas,
  • zaznaczyć pole „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Buforowane obrazy i pliki",
  • kliknąć Wyczyść teraz.

Aby usunąć pamięć podręczną w przeglądarce Internet Explorer:

  • należy wylogować się z Trezora,
  • w prawym górnym rogu kliknąć przycisk menu i wybrać Opcje internetowe,
  • wybrać zakładkę Ogólne a następnie Ustawienia,
  • w oknie Ustawienia danych witryn internetowych nacisnąć Wyświetl pliki,
  • zaznaczyć wszystkie pliki w nowo otwartym folderze i je usunąć.
​​​​​​Co zrobić w przypadku błędnego funkcjonowania systemu Trezor?

System Trezor jest aplikacją korzystającą z przeglądarki internetowej, w związku z czym nie wszystkie problemy mogą wynikać z błędnej pracy systemu. 
Przed zgłoszeniem błędu należy wykonać następujące kroki:
•    wylogowanie z systemu Trezor, 
•    wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki, 
•    zamknięcie i ponowne uruchomienie przeglądarki, 
•    ponowne zalogowanie do systemu Trezor, 
•    ponowne wykonanie żądanej operacji. 
Jeśli ponownie wystąpi problem należy zgłosić go na adres: trezor_serwis@mf.gov.pl

Jaki jest adres strony logowania do systemu Trezor?

W przypadku, gdy nie wyświetla się strona logowania, proszę sprawdzić, czy został wpisany poprawny adres. Właściwy adres strony startowej systemu Trezor to:

https://ebs-trezor.mf.gov.pl/

Co zrobić po wyświetleniu komunikatu Error page?

Należy wejść w szczegóły błędu (klikając here), skopiować jego treść i przesłać zgłoszenie na adres:

trezor_serwis@mf.gov.pl

Jak wybrać domyślny język w systemie Trezor?

Należy wylogować się z systemu Trezor i wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki zgodnie z instrukcją czyszczenia pamięci podręcznej przeglądarek.

Po ponownym zalogowaniu należy wejść w Preferencje (Preferences) i wybrać:

  • Język bieżącej sesji (Current Session Language): Polski,
  • Domyślny język aplikacji (Default Application Language): Polski,

a następnie należy nacisnąć przycisk Zastosuj (Apply).

Czy można korygować rok ubiegły w decyzji o zapewnieniu finansowania?

Zgodnie z założeniami funkcjonalności zapewnień finansowania, z uwagi na roczność budżetu państwa, system TREZOR nie dopuszcza korekt kwot dla lat, które się zakończyły. Korekta kwot ujętych w zapewnieniu finansowania dla danego roku może być przeprocedowana wyłącznie przed zakończeniem roku, którego dotyczy.

W związku z powyższym istnieje możliwość wystąpienia z wnioskiem o korektę decyzji o zapewnieniu finansowania jedynie na rok bieżący/kolejne lata, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami.

Na skorygowanej decyzji będzie prezentowana pełna historia zapewnienia finansowania, co nie będzie błędem działania systemu TREZOR.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.06.2023 12:06 Andrzej Gecewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Wójtowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Najczęściej zadawane pytania 8.0 24.11.2025 10:09 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 7.0 13.05.2025 14:18 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 6.0 19.08.2024 13:58 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 5.0 20.03.2024 10:02 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 4.0 29.02.2024 13:05 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 3.0 21.11.2023 13:55 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 2.0 20.09.2023 08:50 Andrzej Gecewicz
Najczęściej zadawane pytania 1.0 07.06.2023 12:06 Andrzej Gecewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}