W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Kompetencje cyfrowe

Ogólna świadomość tego, do czego służyć może technologia i jak pomaga w rozwiązywaniu codziennych problemów jest kluczowa dla wielu działań Ministerstwa Cyfryzacji. Stąd konieczność stałego podnoszenia kompetencji cyfrowych społeczeństwa. Wśród zadań ministerstwa jest zarówno stwarzanie warunków technicznych i organizacyjnych do korzystania z usług cyfrowych, jak również promocja poszczególnych kompetencji wśród ogółu społeczeństwa.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
30.11.2017 09:50 Joanna Marczak-Redecka
Pierwsza publikacja:
22.11.2017 13:17 Joanna Marczak-Redecka