W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Baza wiedzy dla administracji

06.01.2018

Baza wiedzy to zestaw materiałów przydatnych dla pracowników administracji publicznej, w tym właścicieli biznesowych e-usług, głównie w zakresie:

  • zawierania umów z dostawcami systemów IT i usługodawcami,
  • możliwości korzystania z nowych rozwiązań IT (jak SaaS, G-Cloud i in.) w administracji,
  • standardów generowania i dostępu do zasobów danych publicznych,
  • realizacji projektów centralnych,
  • dobrych praktyk oraz standardów dot. tworzenia informacyjnych zasobów administracji publicznej oraz wykorzystywania informacji z sektora publicznego.
Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
13.02.2018 08:06 Paweł Ratyński
Pierwsza publikacja:
22.02.2018 12:45 Kinga Graczyk