Listopadowy webinar dla podmiotów publicznych o e-Doręczeniach
12.11.2025
Zapraszamy na kolejny webinar poświęcony e-Doręczeniom, skierowany do podmiotów publicznych, które jeszcze nie mają aktywnej skrzynki do e-Doręczeń.
Wydarzenie jest przeznaczone przede wszystkim dla przedstawicieli szkół, przedszkoli, bibliotek, ośrodków kultury i placówek ochrony zdrowia.
Termin i miejsce
Webinar odbędzie się w piątek 21 listopada w godzinach 12:00–13:30 na platformie Microsoft Teams.
Podczas webinaru omówimy:
- podstawowe pojęcia dotyczące e-Doręczeń,
- warunki wysyłki w publicznych usługach – elektronicznej i hybrydowej,
- korzyści z wdrożenia e-Doręczeń,
- obsługę aplikacji e-Doręczenia,
- przepisy prawne,
- materiały informacyjne.
Omówimy również kwestie dotyczące zakończenia okresu przejściowego 31 grudnia 2025 roku.
Pytania od uczestników
Zachęcamy do przesyłania pytań, na które odpowiemy podczas spotkania.
Pytania można zgłaszać do 17 listopada przez formularz.
Zaproszenie na webinar zostanie wysłane do jednostek samorządu terytorialnego na ich ogólne adresy e-mail.