W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Świadczenie usługi zaufania

12.07.2019

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zaufania polegającej na znakowaniu czasem maksymalnie 6 milionów dokumentów elektronicznych w systemie teleinformatycznym CEIDG oraz wydanie certyfikatu niekwalifikowanego na potrzeby realizacji usługi znakowania czasem.

Sposób przekazania dokumentów:

Oferty zawierające komplet dokumentów zgodnie z treścią pliku ZAPYTANIE_OFERTOWE_znakowanie_czasem_2019.pdf należy przesłać do 18 lipca 2019 r., do godziny 16:00 na adres: bartosz.zelazny@mpit.gov.pl 
wpisując w temacie e-maila: „[CEIDG]Świadczenie usługi zaufania"

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.

Osoba do kontaktu:

Bartosz Żelazny, adres e-mail: bartosz.zelazny@mpit.gov.pl

Materiały

Zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE​_OFERTOWE​_znakowanie​_czasem​_2019.pdf 0.21MB
Wymagania do zapytania ofertowego
zal​_nr1​_OPZ​_WYMAGANIA​_znakowanie​_czasem​_2019.pdf 0.35MB
Formularz ofertowy
zal​_nr2​_FORMULARZ​_OFERTOWY​_znakowanie​_czasem​_2019.docx 0.04MB
Istotne postanowienia umowy
zal​_nr3​_IPU​_znakowanie​_czasem​_2019.pdf 0.29MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.07.2019 10:37 Monika Waćkowska-Kabaczyńska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Śliżewska-Turek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usługi zaufania 1.0 12.07.2019 10:37 Monika Waćkowska-Kabaczyńska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP