W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Turystyczna Nagroda Marco Polo (Tourism Award Marco Polo) za współpracę z rynkiem chińskim w 2019 roku – 2. edycja

10.09.2020

Centrum Koordynacji Współpracy w dziedzinie turystyki Chiny – 17. Państw Europy Środkowej i Wschodniej poinformowało, że decyzją międzynarodowego jury głównym laureatem 2. edycji międzynarodowego konkursu o Turystyczną Nagrodę Marco Polo jest polskie biuro podróży Funclub Sp. z o.o. z Poznania, a hotel Sheraton Grand Warsaw został nagrodzony Honorowym Wyróżnieniem.

Plakat konkursu Marco Polo 2020. Po lewej stronie znajduje się logotyp CEEnter. Po środku nazwa Tourism Award Marc Polo 2020 with recommendation of China - CEEC's Tourism Cooperation. Po prawej stronie złota grafika nagrody.

Turystyczną Nagrodą Marco Polo 2019 r. został nagrodzony najlepszy zgłoszony produkt turystyczny, który przedstawia lokalną historię, tradycję i kulturę, obejmujący pobyt turystów chińskich w co najmniej trzech spośród 17. krajów Europy Środkowej i Wschodniej.

Nagrodzony produkt turystyczny zgłoszony do konkursu przez polskie biuro podróży Funclub Sp. z o.o. nosi nazwę „Best of Poland, Czech Republic, Slovakia & Hungary”.

Hotel Sheraton Grand Warsaw zdobył honorowe wyróżnienie Tourism Award Marco Polo 2020 za najlepszą bazę hotelową dla chińskich turystów w 2019 r., w związku z wprowadzonymi w tym hotelu licznymi udogodnieniami dla chińskich gości.

Departament Turystyki Ministerstwa Rozwoju gratuluje zwycięzcom sukcesu, tym bardziej, że - z powodu pandemii Covid-19 - został on osiągnięty w bardzo trudnych dla turystyki międzynarodowej warunkach. 

Informujemy, że do Polski w 2019 roku przyjechało łącznie 189.000 obywateli ChRL, w tym 161.000 w celach turystycznych.

Jednocześnie przypominamy, że laureatem zeszłorocznej nagrody (2. miejsce) było warszawskie biuro podróży CT Poland za produkt o nazwie „East European Concerto Tours”.
 

{"register":{"columns":[]}}