W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie usług logistycznych i konserwacyjnych

10.05.2021

Zamówienie na wykonywanie usług logistycznych i konserwacyjnych dla nieruchomości Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie oraz innych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego

Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług doraźnego wsparcia w zakresie:

  • prac związanych z transportem wewnętrznym oraz zewnętrznym;
  • wykonywania drobnych napraw lub prac konserwacyjnych;
  • innych prac i usług wykonywanych na zlecenie Zamawiającego, z wyłączeniem prac elektrycznych;
  • wsparcia przy wykonywaniu czynności z zakresu obsługi rzemieślniczej, dla nieruchomości MRPiT przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie i innych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego.

Czas trwania:

Zamówienie Wykonawca będzie realizował sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 11 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umowy.

Oferty w formie wypełnionego formularza ofertowego dołączonego do niniejszego zapytania należy składać do dnia 12 maja 2021 r. na adres: sekretariatdba@mrpit.gov.pl ,
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, Departament Bezpieczeństwa i Obsługi Administracyjnej, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa 
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Ministerstwie.
O wyborze oferty decydować będzie kryterium ceny (przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w zaproszeniu do składania ofert).
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług zgodnie ze zleceniami otrzymywanymi od Zamawiającego 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną, jako oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
Okres związania ofertą – 30 dni od upływu terminu złożenia oferty.
Oferty przysłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Osoba do kontaktu:
Renata Wilewska – renata.wilewska@mrpit.gov.pl;
Anna Żukowska – Czermak - anna.zukowska-czermak@mrpit.gov.pl ; 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. L 119 z 4 maja 2016, z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju, Pracy i Technologii z siedzibą w Warszawie, przy Placu Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, kancelaria@mrpit.pl, tel. +48 222 500 123, adres skrytki na ePUAP: /MRPIT/SkrytkaESP.
  2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, adres e-mail: iod@mrpit.gov.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp, przy uwzględnieniu ograniczeń jej jawności.  Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Ministerstwo zawarło umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, po tym czasie ;
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  10. Posiada Pani/Pan:
    • prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 15 RODO, przy czym zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
    • prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym w myśl art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP,  jak również nie może naruszać integralności zarówno protokołu, jak i załączników;
    • prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;  
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 2 00-193 Warszawa)

Materiały

OPZ
OPZ​_prace​_transkons.doc 0.04MB
Formularz Ofertowy
DBA​_formularz​_ofertowy​_prace​_transkons.doc 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.05.2021 12:18 Agata Kubel-Grabau
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Rzewuski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie usług logistycznych i konserwacyjnych 1.0 10.05.2021 12:18 Agata Kubel-Grabau

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}