W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podręcznik dobrych praktyk zarządzania markami turystycznymi

14.12.2019

Jak stworzyć znaną markę turystyczną, profesjonalnie nią zarządzać i przyciągać turystów? Jak to robi Londyn, Wiedeń, austriacki Tirol, Valais w Szwajcarii, szkockie The Malt Whisky Trail, czy szwedzkie Skåne? W „Podręczniku dobrych praktyk w zakresie zarządzania terytorialnymi markami turystycznymi” znajdziesz blisko 100 przykładów zarządzania najbardziej znanymi markami turystycznymi, ich organizacji prawnej, zakresu kompetencji czy sposobów finansowania.

Na zdjęciu wydarzenie piknikowe na rynku miasta. Na pierwszym planie ludzie z rowerami.

W najbliższych latach coraz większe znaczenie na rynku turystycznym będzie miała umiejętność integracji działań danego obszaru turystycznego. Te miejsca, które będą wysyłały spójny komunikat marketingowy oraz oferowały dobrze przygotowane kompleksowe produkty turystyczne, będą uzyskiwały przewagę konkurencyjną. Do tego konieczne jest profesjonalne zarządzanie rozwojem i promocją turystyki. Budowanie  skutecznej i zorientowanej na rynek struktury zarządzania jest wyzwaniem rozwojowym polskiej turystyki. A co ważne turystyka, jak żadna inna dziedzina gospodarki, potrafi angażować każdego pojedynczego obywatela i już dziś jest sektorem o najszybciej rosnącym poziomie zatrudnienia.

Zachęcamy do lektury poradnika opracowanego dla projektu Polskie Marki Turystyczne. Znajdziesz w nim m.in. 10 złotych zasad zarządzania markami turystycznymi, różne modele ich zarządzania oraz finansowania oraz najciekawsze przykłady promocji.

Pełna wersja, opracowana przez firmę Synergia, dostępna jest na stronie: link.

{"register":{"columns":[]}}